וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי לא כשיר לפתוח מול לטביה

31.5.2011 / 12:25

החלוץ סובל ממתיחה ברצועת הברך ולא הצליח לערוך אימון ריצה. מליקסון הגיע להתייעצות. קינן: "מצפה לנו משחק קשה"

חלוץ נבחרת ישראל עומר דמארי סובל ממתיחה ברצועת הברך ועל פי הערכות של גורמים שונים בנבחרת לא יהיה כשיר לפתוח במשחק מול לטביה במוצאי שבת. בשלב זה, לואיס פרננדז בונה על החלוץ כמי שאמור לעלות מהספסל. "חשבנו שהמצב ישתנה, אבל אין כוונה לסכן אותו. אם לא יחול שינוי משמעותי, עומר לא יפתח בהרכב", אמרו בנבחרת, השוהה במחנה אימונים באוסטריה. דמארי ניסה הבוקר (שלישי) לערוך אימון ריצה קל, אך נכנע לכאבים ונטש.

פצוע אחר, מאור מליקסון, הגיע למחנה להתייעצות אצל רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, לאחר שאתמול התברר כי הוא עשוי להיעדר כשבועיים מהמגרשים.

פרננדז תרגל מספר הרכבים במהלך השבוע, אבל על פי המסתמן המאמן יפתח עם טל בן חיים ודקל קינן במרכז ההגנה, כשרמי גרשון יפתח בצד שמאל, כאשר גם טאלב טואטחה בתמונה לעמדת המגן. אלמוג כהן, יוסי בניון וליאור רפאלוב בטוחים בהרכב. כשעל העמדה הנוספת בקישור מתמודדים ביברס נאתכו וערן זהבי. קשר רובין קאזאן מקבל עדיפות מסוימת. במקרה שאכן יוחלט לפתוח במערך של שני חלוצים, תומר חמד ובן שהר יפתחו בחוד וטל בן חיים על הספסל.

במהלך אימון הבוקר של יום שלישי שם המאמן לואיס פרננדז דגש על משחק לחץ, הנעת כדור תחת לחץ ותנועה מרובה ללא כדור. בסיום האימון אמר קינן לאתר הרשמי של ההתאחדות: "האימונים ברמה גבוהה מאוד, האווירה מצוינת, אבל כולנו מבינים שמצפה לנו משחק קשה מאוד מול לטביה. אין פערים גדולים בין הנבחרות בבית הזה, כך שאנחנו יודעים שאנחנו הולכים לקראת משחק לא פשוט. נקווה שנביא ניצחון והאווירה תמשיך להיות טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully