וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ריח של קולון באוויר

31.5.2011 / 10:05

ברתולו קולון גמא תשעה אינינגים ב-0:5 של היאנקיז באוקלנד, הפסד לבוסטון. סוריה הודח ממשרת הקלוזר בקנזס סיטי

ברתולו קולון שחקן ניו יורק יאנקיז. Ben Margot, AP
ההגדרה האולטימטיבית ל"סיכון נמוך, רווח גבוה". קולון/AP, Ben Margot

ברתולו קולון הובא כסותם חורים לניו יורק יאנקיז לפני פתיחת העונה. בינתיים, השידוך בין הסיי יאנג לשעבר של ה-AL לבין הפסים עובד לא רע. קולון הרשה הלילה (בין שני לשלישי) ארבע חבטות בלבד בתשעה אינינגים, סילק שישה חובטים בסטרייקאאוט וניצח את טרבור קייהיל ואוקלנד 0:5. הוא הסתייע בהומראן בן שתי ריצות של מארק טשיירה, ה-16 שלו במספר העונה.

היאנקיז השוו את מאזנם לבוסטון, שהפסידה לשיקגו וייט סוקס 7:3 בפנוויי פארק. משהו רע עובר על ג'ון לסטר, שאמנם הפסיד לראשונה לאחר שבע הכרעות לטובתו, אבל ספג שבע ריצות וה-ERA שלו עומד על 3.94. שבעה אינינגים לג'ייק פיבי במשחק הזה. הצלע השלישית במאבק המזרח, טמפה ביי, הפסידה לטקסס 11:5 והיא בפיגור משחק וחצי מהרד סוקס והיאנקיז.

בדטרויט ניצחו הטייגרס את מינסוטה המפורקת 5:6, וצימקו את הפער מקליבלנד שבפסגה לחמישה משחקים לאחר תבוסת האינדיאנס 11:1 לטורונטו. תשעה אינינגים מלאים לג'ו ג'ו רייס במשחק הזה. סיאטל המפתיעה עברה את בולטימור 3:4 ועלתה למאזן חיובי, משחק וחצי בלבד מהריינג'רס. בין לבין ניצבת לוס אנג'לס איינג'לס, שהפכה פיגור גדול מוקדם בקנזס סיטי וניצחה 8:10 בזכות שלוש ריצות באינינג האחרון. ההפסד של ג'ואקים סוריה, הקלוזר התמידי של הרויאלס, עלה לו במשרה, בעקבות יכולתו הקטסטרופלית מפתיחת העונה.

פילדלפיה ניצחה בוושינגטון 4:5 והגדילה לשלושה משחקים את הפער מפלורידה, שהובסה על ידי אריזונה 15:4. הדיאמונדבקס מוליכים בחצי משחק את בית המערב, כשסן פרנסיסקו בעקבותיהם לאחר 3:7 בסנט לואיס. שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים למדיסון באמגארנר בהתמודדות הזו.

סן דייגו ניצחה באטלנטה 2:3, ניו יורק מטס גברה על פיטסבורג 3:7 בזכות שבעה אינינגים משובחים של דילון גי (שמונה סטרייקאאוטים), יוסטון עברה את שיקגו קאבס 7:12, סינסינטי הרגיעה את מילווקי הלוהטת 3:7 וצ'אד בילינגסלי סגר שבעה ושמונה ב-1:7 של הדודג'רס על קולורדו.

ז'ואקים סוריה שחקן קנזס סיטי רויאלס. Orlin Wagner, AP
שלום, שלום, ואל תבוא לנו בחלום. סוריה הוא כבר לא הקלוזר של קנזס סיטי/AP, Orlin Wagner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully