וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ראדי מתקרב, חלוץ פולני מועמד

31.5.2011 / 9:51

הקשר עשוי לחתום עוד השבוע. סוכנו של מרצ'ין צבאי המליץ על תומאש זאורסקי (26). פערים כספיים עם עמנואל בנאיני

התקדמות בין הקשר מהראן ראדי להפועל באר שבע עשויה לסלול את דרכו לקבוצה עוד השבוע. ביממה האחרונה צומצמו הפערים בין השחקן, ששיחק אשתקד בהפועל עכו, למועדון מבירת הנגב. אסי רחמים צפוי להיפגש השבוע עם השחקן במטרה להגיע לסיכום. "הגשנו לראדי הצעה ואנחנו ממתינים", אישר המנכ"ל. מנגד, במועדון טוענים כי הקשר מורד אבו ענזה ממכבי פתח תקוה לא מועמד בשלב זה ולא יגיע למועדון.

סוכנו הפולני של השוער מרצ'ין צבאי המליץ למועדון על החלוץ הפולני תומאש זאורסקי (26) מקבוצת גורניק זאבז'. החלוץ כבש ארבעה שערים העונה. הקבוצה כבר קיבלה קלטות עם ביצועי השחקן. שחקן נוסף שהוצע לקבוצה לאחרונה הוא חלוץ נוסף של גורניק, מרצ'ין וודצקי (23). יחד עם זאת, בקבוצה טוענים כי הסיכויים שיגיע נמוכים. במועדון מתכוונים, לפחות בשלב זה, להחתים חלוץ אחד שיתווסף לדובב גבאי ולשני שחקני ההתקפה הצעירים, יוסף אבו לאבן ויוני אוזן.

המנכ"ל רחמים מנהל ביממה האחרונה משא ומתן עם נציגיו של החלוץ הגנאי, עמנואל בנאיני. נציגו של השחקן בארץ הוא אבי נמני.

המאמן ניר קלינגר מחפש גם מגן ימני ושני קשרים, אחורי וקדמי. אם גנט לא תחדש את ההצעה על ויליאם סוארס והשחקן לא יעזוב לקבוצה אחרת, ייתכן שלא יוחתם עוד בלם, משום שבמועדון בונים על עודד גביש שישחק לצדו וישאירו את אחד הבלמים הקיימים בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully