וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק ובירם כיאל פותחים במו"מ על שדרוג החוזה

31.5.2011 / 9:23

הקשר קיבל שלשום הודעה כי חוזהו ייפתח: "הבהרתי להם שאני רוצה להישאר". נציגו החדש, חמודי כיאל, ימריא השבוע לגלזגו

הנהלת סלטיק הודיעה שלשום (ראשון) לבירם כיאל על רצונה לפתוח עוד השבוע במשא ומתן לשדרוג החוזה שלו בקבוצה ובמהלך השבוע יטוס נציג מטעמו לגלזגו במטרה לסגור את פרטי החוזה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש אפריל, הנהלת הקבוצה הודיעה לסוכנו לשעבר, דודו דהאן, כי היא מעוניינת לשדרג את החוזה של השחקן. דהאן וכיאל נפרדו לאחרונה, והשחקן מינה את בן דודו, החלוץ חמודי כיאל, לנציגו הרשמי. כיאל אמור להמריא עוד השבוע, אולי אפילו כבר מחר, לגלזגו. הצדדים ייפגשו במטרה לפתוח את החוזה ולשדרג את החוזה של השחקן, שמרוויח על פי הערכות שונות שכר שבועי של 7,000 ליש"ט.

"סלטיק שוחחה איתנו ועוד השבוע נפתח במשא ומתן", אישר בירם כיאל את הידיעה. "אחרי העונה האחרונה קיבלתי לא מעט הצעות, אבל הבהרתי להם שאני רוצה להישאר בסלטיק. זה מועדון חם שנתן לי את הבמה וחשוב מאוד ששני הצדדים יהיו מרוצים. הסוכן החדש שלי יסגור את הפרטים. אין לי בעיה להגיב להצעות אחרות, אבל סלטיק הכי מעניינת אותי כרגע ואני מאמין שנסתדר".

בימים האחרונים קשרה התקשורת האנגלית את כיאל למעבר אפשרי לבולטון ואסטון וילה שמעוניינות בו. לכיאל בן ה-23 חוזה לשלוש שנים נוספות במדי סגנית אלופת סקוטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully