וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי סידי: "אלי טביב לא יכול לעשות כלום בלעדיי"

נציגו של מוני הראל התבטא לראשונה בנוגע להפועל ת"א: "טובת הקבוצה לנגד עיניי". אבוקסיס: "אנחנו בפיגור של זמן"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב מקווה מחר (שלישי) לצאת לדרך חדשה ולהתחיל באופן רשמי את הכנותיה לעונת 2011/12 כשהבעלים אלי טביב, נציגו דורון אוסידון והמאמן המיועד יוסי אבוקסיס ייפגשו במתחם חודורוב בכדי לסכם את תנאי חוזהו של אבוקסיס ולהתחיל לבנות סגל שחקנים לעונה הבאה.

אלא שברקע, עדיין קיימת המחלוקת בין הבעלים שמעכבת כל פעולה. קובי סידי, שלמעשה קיבל את כל סמכויותיו של מוני הראל בהנהלת המועדון ואמור לשמש כנציגו, שב מספרד והתבטא לראשונה בעניין הקבוצה: "מ-1970 ועד היום אני מעורב בקבוצה הן כשחקן, מנהל קבוצה ויו"ר חוג האוהדים. אני לא בא לשמש כנציג של אחד הצדדים. אמנם אני מגיע כנציגו של הראל, אך אין לי צד בוויכוח האינסופי הזה. אני כאן רק בשביל לאפשר את בניית הקבוצה לעונה הבאה.

"ניסיתי בעבר לגשר על הפערים בין טביב והראל כפי שניסיתי לעשות בכל מחלוקת שהייתה במועדון בעבר. בכדי שהקבוצה תמשיך לתפקד ותוכל להחתים שחקנים, מוני הראל החליט להעביר אליי את סמכויותיו. יום אחרי שבית המשפט יכריע בעניין, אברך את האיש שיעמוד בראש הקבוצה ואזוז הצידה. כרגע, טביב לא יכול להחתים שחקן או אפילו להחליט על סט מדים חדשים לעונה הבאה ללא אישורי. רק טובת הקבוצה היא לנגד עיניי ורק בגלל הדברים האלה החלטתי להיענות לבקשתו של הראל".

הערב נחתו בישראל הבעלים של הקבוצה אלי טביב והמאמן המיועד יוסי אבוקסיס לאחר שצפו בגמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד וברצלונה. טביב המחויך דיבר על המשחק הגדול, העבודה הרבה שצפויה לו כבר ממחר בבוקר, בעוד על המעבר הצפוי של גילי ורמוט ואיתי שכטר לקייזרלאוטרן הוסיף: "עוד אין מעבר, אין סיכום לגבי הסכום".

אבוקסיס, לעומתו, איחל לצמד בהצלחה: "זה ענק ששניהם הולכים לאותה קבוצה. זה יעזור לשניהם, אני מאוד אוהב אותם כששחקנים וכבחורים צעירים, ונחזיק להם אצבעות. זה חלום שהתגשם עבורם". על העבודה שמצפה לו ולקבוצתו בזמן הקרוב הוסיף: "המועדון הזה חשוב לכולנו ובינתיים שחקנים רק עוזבים ועוזבים ועוזבים, וזה לא פשוט. אנחנו בפיגור גדול של זמן, אבל לא נתחיל לבכות, אלא לעשות את המקיסמום שתהיה קבוצה טובה להפועל תל אביב".

עוד על הפרק: עתידו של וואליד באדיר

בינתיים, אבוקסיס, טביב ואוסידון ידונו בין השאר על עתידו של הקפטן וואליד באדיר בן ה-37. אבוקסיס הוא זה שיחליט האם באדיר יזכה להצעה לחוזה לעונה נוספת או שהקבוצה תיפרד ממנו לאחר שש שנים רצופות במועדון. מלבד באדיר, גם עתידם של עמרי קנדה ודדי בן דיין אינו ברור למרות ששניהם מחזיקים בחוזה לעונה הבאה.

בנוסף, יוחלט גם האם להשאיל להפועל חיפה את שי רביבו ו-ויקטור מרעי המבוקשים בכרמל ופנייה רשמית כבר נעשתה לגבי השניים.

כידוע, את המועדון עזבו: וינסנט אניימה, דני בונדר, ערן זהבי, בן שהר וכן גילי ורמוט ואיתי שכטר שצפויים לעבור לקייזרסלאוטרן הגרמנית. מי שאמורים להישאר במועדון בוודאות הם: ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, מהראן לאלה, אלרואי כהן, יוסי שבחון, סלים טועמה, אביחי ידין. בהפועל רוצים לראות את טוטו תמוז ממשיך, אך נציגיו מחפשים לו קבוצה באירופה. אלא שגם אם תתקבל הצעה, האדומים עשויים לא לשחרר את החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully