וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "בבלומפילד עבדנו קשה נגד לטביה"

30.5.2011 / 15:39

מאמן נבחרת ישראל לא מקל ראש יריבה בשבת: "המשימה תהיה קשה". חשש לקרע בשריר הירך למליקסון, יחמיץ את המשחק

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה למשחק מול לטביה במחנה האימונים באוסטריה, והבוקר (שני) קיימה עוד אימון לקראת המשחק. פרט לעומר דמארי, שעדיין סובל ממתיחה ברצועת הברך הצידית, השתתפו כל השחקנים באימון, כשהמאמן הלאומי לואיס פרננדז מגביר את הקצב של ההכנות.

קשר הנבחרת ו-ויסלה קרקוב הפולנית מאור מליקסון לא יהיה כשיר כנראה למשחקה במסגרת מוקדמות יורו 2012 נגד לטביה בחוץ במוצאי שבת. מליקסון קיבל הבוקר (שני) את תוצאות הבדיקות שעבר בפולין, והתעורר חשש שמא הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי.

הקשר נפצע במשחקה של קבוצתו הפולנית והוחלף בדקה ה-19. במצב הנוכחי, לא נראה שיוכל לקחת חלק במשחק מול לטביה, אולם בכל מקרה בהמשך צפויה לשחקן שיחה עם רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי, וייתכן שהשחקן יגיע לאוסטריה למעקב.

המאמן לואיס פרננדז ועוזרו טל בנין מתכוונים להתחיל לתרגל את ההרכב החל מיום רביעי, וזאת למרות שכבר אתמול החל המאמן לתרגל קבוצות, שמהם ניתן ללמוד משהו על ההרכב המסתמן. עד כה מסתמן כי מספר שחקנים בטוחים בהרכב, בהם דודו אוואט, הבלם טל בן חיים, יוסי בניון, אלמוג כהן, וליאור רפאלוב. עומר דמארי יפתח אם יהיה כשיר. טאלב טואטחה, דקל קינן, רמי גרשון, ביברס נאתכו ותומר חמד נמצאים גם הם בתמונת ההרכב, למרות שלא בטוח שהמאמן יפתח עם שני חלוצים.

פרננדז אמר לאתר ההתאחדות לכדורגל: "כולם מבינים את חשיבות המשחק. במשחק הבית שלנו בבלומפילד הזענו ועבדנו קשה מאוד עד שהצלחנו לנצח את לטביה, ובפעם הקודמת שהנבחרת שיחקה בריגה התוצאה היתה תיקו, כך שכולם מבינים שאנחנו עומדים בפני משימה קשה. אנחנו צריכים לבוא ולתת הכל על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully