וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה: שתי מדליות בלונדון"

30.5.2011 / 12:45

ראשי איגוד השייט משחררים הצהרות אופטימיות, אבל מתלוננים על מחסור בכספים. שחר צוברי: "אני בקו עליה ובדרך נכונה"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

איגוד השייט והוועד האולימפי הישראלי ערכו היום (שני) מסיבת עיתונאים להצגת תכנית העבודה של הענף האולימפי המוצלח ביותר בארץ לקראת משחקי לונדון 2012. יו"ר איגוד השייט יהודה מעיין, מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג והמדליסט האולימפי שחר צוברי ניצלו את המעמד כדי להתלונן על קשיים בתקצוב ההכנות האולימפיות של הענף. הקדים אותם מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר שאמר: "נכון להיום אנחנו עומדים בפני בעיה בכל מה שקשור לקרן המלגות לספורטאים, מאחר ומנהל הספורט עדיין לא העביר כספים וההבטחה היא שהם יגיעו עד לסוף החודש. בכל מה שקשור לציוד לספורטאים, קרן המלגות של המועצה להסדר ההימורים בספורט עדיין לא העבירה כספים, ועוד אין בכלל אישורים והחלטות".

יהודה מעיין הוסיף: "אני מצפה שתהיה עזרה יותר חזקה מהוועד האולימפי, שצריך לשים את היד בכיס ולא לחכות לקרן המתקנים. בסך הכל התכנית המקצועית נערכת מצוין והמטרה שלנו היא להשתפר ולהשיג שתי מדליות בלונדון 2012". גם גילי לוסטיג התייחס לעניין ואמר: "בכל מחזור אולימפי אני מזכיר לטובה את המועצה להסדר ההימורים, אבל כיום אני יכול רק להצטער שהמצב הוא הפוך. אני לא מאמין שאני מדבר על זה כי זה לא גוף שחסרים לו כספים. זו מצוקה אמיתית לכל הענפים ובמיוחד בשייט שבו הציוד הוא אינטרגלי להצלחה".

המנהל המקצועי גור שטיינברג הצהיר גם הוא על מטרות מבטחות, ובמקביל התלונן על תהליך ההכנות: "המטרה שלנו היא לחזור עם שתי מדליות מלונדון, ולהעמיד בסך הכל ארבעה צוותים שיהיו מועמדים למדליה, גלשני רוח לגברים ולנשים ומפרשיות 470 לגברים ולנשים. מדליה אולימפית אחת תהיה הישג סביר ואם לא נשיג מדליות זה יהיה כשלון".

המדליסט האולימפי שחר צוברי, שנראה מצויין בתחרויות ההכנה האחרונות שלו אמר: "השנה הקודמת הייתה לא פשוטה עבורי, החלטנו עם הצוות המקצועי לבלות יותר זמן לחו,ל ולמצוא יריבי אימון מתאימים כדי לעבוד על החולשות שלי. אני מרגיש שאני בדרך נכונה ובקו עליה. בכל מה שקשור לציוד שלי יש בעיה חמורה. לדוגמא, לי יש שני מפרשים בלבד שטובים לתחרות בעוד שליריבים מחו"ל יש 6-7 לכל אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully