וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת שחררה את מירלאן מורזייב

30.5.2011 / 11:16

אחרי הסיכום עם פביאן סטולר, החלוץ הקירגיזי קיבל הודעה שלא ימשיך. מו"מ עם דניאל אדו. גורם: "רק שלא ניכנס לפירוק"

הפועל פתח תקוה הודיעה לחלוץ הקירגיזי מירלאן מורזייב שהוא לא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה. החלוץ חתם לשלוש שנים במועדון עם אופציה להפסקת ההתקשרות בתום כל עונה. במועדון הוחלט להיפרד מהחלוץ לאחר התייעצות עם המאמן גילי לנדאו. הפועל רעננה גילתה בימים האחרונים עניין בשחקן וייתכן שייבחן בקבוצה.

הפתעה נרשמה בגזרת הבלם דניאל אדו, כשהמאמן לנדאו ביקש להשאירו, ובקרוב ייפתח משא ומתן להארכת חוזהו במועדון. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "כל הסיכומים תקפים בדיעבד. נקווה שלא נצטרך להגיע למצב של פירוק".

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הבלם פביאן סטולר חתם אמש על חוזה חדש באמצעות סוכנו קובי סגל, לאחר פגישה עם המנכ"ל אפי צפריר. מאוחר יותר אישר צפריר את הידיעה כשמסר לתקשורת: "גילי לנדאו ביקש לסגור עם השחקן לפני שהוא נוסע ביום שלישי, ואני שמח שהגענו להבנות על המשך דרכו של סטולר במועדון".

"סטולר שחקן חשוב מאוד בחלק האחורי שלנו. המטרה הראשונה הייתה להחתים אותו לפני שיברח לקבוצה אחרת", הודו בקבוצה. עוד לפני הפגישה, נחת בישראל גם סוכנו האיטלקי של הבלם, שהגיע לדרוש הבהרות לגבי עתידו. במועדון קיים עדיין חשש מפני נטישת שחקנים. ישראל זגורי העביר מסר שהוא מעוניין לחזור למכבי חיפה או להתקדם לקבוצה גדולה יותר. כפי שפורסם בשישי, גם רפי דהן לא ימשיך ואלון תורג'מן עשוי גם הוא לחפש קבוצה אחרת.

ביום רביעי תעמוד הקבוצה לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות פרשת העברת הזכויות. בקבוצה יטענו שאין צורך בפתיחת ההליך משום שמי שמוגדרים כבעלים, תומר סיני וגל חצור, מתכוונים לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully