וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאהר חלאיילה: "לא מכיר אף אחד שרוצה לקחת את סכנין"

היו"ר ענה לראש העיר מאזן גנאים, שטען כי ההנהלה מסרבת לפנות את מקומה לטובת אנשי עסקים: "נעמיד קבוצה טובה"

הבלגן הניהולי בבני סכנין שהיה לאורך העונה החולפת ממשיך, ובקבוצה מהגליל עלה חשש שהיא שוב לא תצליח להשיג תקציב מינימום לעונה הבאה. כרגע קיים בסכנין מתח רב בין הנהלת הקבוצה לראש העירייה מאזן גנאים לאור העיקול שהגיע למועדון בסך 1.1 מיליון שקל חובות למס הכנסה.

יו"ר הקבוצה שאהר חלאיילה לא נשמע מודאג וטען שבימים הקרובים יועבר חלק מהסכום למס הכנסה, כשבעתיד היא תסדיר את כל החוב. מעבר לכך, בשבועות האחרונים ניסה מאזן גנאים לגייס אנשי עסקים פרטיים לתמוך בקבוצה, אך אלו רצו לקבל את ניהול הקבוצה לידיהם דבר שהנהלת הקבוצה התנגדה לו, שכן חבריה אינם מוכנים לעזוב את תפקידם.

הדבר עורר כעס רב אצל גנאים שהחליט כי מלבד תמיכת העירייה בקבוצה, הוא ייקח צעד אחורה וייתן להנהלת המועדון לנסות ולגייס כספים בעצמה ולהעמיד תקציב מינימום של 10 מיליון שקלים לעונה הבאה. "הקבוצה הייתה ותמיד תיחשב אצלי כילד חמישי, אך מאמציי בשבועות האחרונים להביא אנשי עסקים לקבוצה לא נשאו פרי, כיוון שאותם אנשים המנהלים את המועדון מסרבים לפנות את מקומם", אמר גנאים.

"אני, כראש העירייה", הוסיף גנאים, "אדאג להעביר לקבוצה את התקציב לו התחייבנו, אבל מעבר לזאת, אחרי 14 שנים, אני לא אתערב בניהול הקבוצה. אני מקווה שאנשי ההנהלה אכן יודעים את המוטל עליהם כי לא ארצה לראות את הקבוצה, שהיא סמל עבור כל כך הרבה אנשים ובשבילי מפעל חיים, נפגעת. בשנים האחרונות מתקשה הקבוצה כל שנה בקיץ לגייס תקציב כי אין ספונסרים גדולים שמוכנים להגיע, ואם יש מי שמעוניין הרי שהוא נתקל בסירוב. אני באמת מקווה שיעמידו העונה קבוצה חזקה".

דורה ממתין להתפתחויות הכלכליות

שאהר חלייאלה הגיב לדבריו של גנאים, ואמר: "מאזן הוא איש יקר לקבוצה אך גם ללא התערבותו, אני מאמין שנצליח להעמיד קבוצה טובה ותקציב לעונה הבאה. אני אישית לא מכיר אף איש עסקים שרצה לקחת את הקבוצה ולכן אין לי מה להוסיף בעניין זה. בסופו של דבר אם לא נצליח לגייס משקיעים לקבוצה, כל אחד מחברי ההנהלה ייאלץ להביא כסף מכיסו בכדי שסכנין תהיה בעונה הבאה בליגת העל. כבר בימים הקרובים נתחיל לעבוד ולהחתים שחקנים".

בינתיים המאמן שלומי דורה ממתין להתפתחויות הכלכליות במועדון. אם יבין דורה כי הקבוצה ממשיכה להיות בקשיים כספיים יעדיף שלא לחתום, אולם כרגע נראה כי רוב הסיכויים שיישאר במועדון לאחר שכבר קיים עם הנהלת המועדון מספר שיחות לגבי העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully