וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עד שבא ורלאנדר

30.5.2011 / 10:04

בוסטון השועטת ניצחה במשחק הראשון בדטרויט, אבל האס של הטייגרס הרגיע אותה וחלק את הדאבל הדר. מילווקי בטירוף

ג'סטין ורלאנדר שחקן דטרויט טייגרס. Duane Burleson, AP
אין יותר טוב מזה. ורלאנדר/AP, Duane Burleson

ג'סטין ורלאנדר הוא אחד המגישים הטובים שיש היום ל-MLB להציע. האס של דטרויט הוכיח זאת גם הלילה (בין ראשון לשני), לאחר שבוסטון ניצחה את הטייגרס 3:4 במשחק הראשון בדאבל הדר כתוצאה מהומראן של דייויד אורטיז באינינג התשיעי, דטרויט עלתה למשחק השני במטרה לא לצאת עם סוויפ בסדרה של ארבעה משחקים. המגיש שלה סיפק את הסחורה עם שבעה אינינגים ושני שליש וניצחון 0:3 על ג'וש בקט, שהוריד את ה-ERA שלו ל-3.12.

הרד סוקס שמרו בכל זאת על פער של משחק מניו יורק יאנקיז, שניצחה בסיאטל 1:7 בסיוע שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים של סי סי סבאת'יה האליל. אליל נוסף הוא ג'רמי הליקסון מטמפה ביי, כששבעה ושישה שלו הביאו לניצחון 0:7 על קליבלנד. טקסס הפכה פיגור באינינג התשיעי לניצחון 6:7 על קנזס סיטי. אוקלנד עברה את בולטימור 4:6, לוס אנג'לס איינג'לס גברה על מינסוטה 5:6 וטורונטו מחצה את שיקגו וייט סוקס 4:13 בסיוע גראנד סלאם של ארון היל.

ב-NL, מילווקי סגרה סדרה של תשעה משחקים בית עם שמונה ניצחונות אחרי 0:6 על סן פרנסיסקו, כשיובאני גאייארדו מגיש שמונה אינינגים ומחשמל חמישה חובטים בסטרייקאאוט וקוצר W חמישי ברציפות. הברוורס בפיגור 2.5 משחקים מסנט לואיס שניצחה בדנבר את קולורדו 3:4.

ג'איר ג'רג'נס מאטלנטה לא רואה בעיניים, והלילה טיגן חמישה חובטים בשמונה אינינגים של עבודה ב-1:2 על סינסינטי. המאזן שלו עומד על 1:7, ה-ERA על 1.51. פחד אלוהים. קלייטון קרשאו מלוס אנג'לס דודג'רס העלה אף הוא את רמת משחקו ל"מפלצתית", כשתשעה ועשרה שלו, עם שתי חבטות חובה בלבד, סייעו לו לנצח 0:8 את פלורידה.

המטס ניצחו את פילדלפיה 5:9, ניצחון רביעי העונה לג'ונתן ניסה במשחק הזה. אריזונה עברה את יוסטון 2:4, סן דייגו ניצחה בוושינגטון 4:5 ושיקגו קאבס הכניעה את פיטסבורג 2:3.

יובאני גאייארדו שחקן מילווקי ברוורס. Morry Gash, AP
כשהוא בשטח, מילווקי יכולה כבר להוסיף W. גאייארדו/AP, Morry Gash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully