וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: חודשו המגעים בין גאידמק לאגייאר בנוגע לבית"ר

29.5.2011 / 18:35

לאחר ששוחחו במהלך סוף השבוע על העברת הבעלות, שבו השניים לשולחן המו"מ. גאידמק צפוי לוותר על חלק מתנאיו

העברת הבעלות של בית"ר ירושלים מידי ארקדי גאידמק אל גומא אגייאר הולכת וקרבה. לאחר שאתמול פירסמנו את דבריו של אגייאר על שיחה שערך עם גאידמק בסוף השבוע, בו הביע האחרון נכונות להעביר לידיו את הקבוצה, היום (ראשון) כבר נוצר קשר בין נציגי שני הצדדים במטרה להעביר הילוך ולראות כיצד ניתן להגיע לעמק השווה ולהעביר את הקבוצה לאגייאר. בעבר דובר על כך שמעבר לגרעון מהעונה הנוכחית שעומד על כ-3.5 מיליון ש"ח ועוד סכום של כ-400 אלף דולרים שיש לשלם לנושים, ייאלץ אגייאר לשלם לגאיידמק כ-1.5 מיליון דולרים נוספים, אך כרגע נראה שאפשרות זאת כבר ירדה מהפרק, ובמידה ואגייאר יסכים לקחת עליו את גרעון העונה הנוכחית, והתשלום לנושים, ישנם סיכויים גבוהים מאוד להעברת הבעלות לידיו.

כזכור, בית"ר עדיין לא שילמה לאנשי המועדון, השחקנים והצוות המקצועי את משכורות חודש אפריל כאשר ב-9 ליוני, בעוד עשרה ימים, אמורות להיות משולמות משכורות חודש מאי. גאידמק הבטיח כי יכסה את הגרעון, אך נראה כי הבעלים לא מתכוון כרגע לעשות זאת, והאפשרות היחידה שלו להימנע מכך ולמצוא פתרון הולם עבור הקבוצה תהיה להעבירה לגומא אגייאר. בימים הקרובים צפויות מספר שיחות ופגישות בין הצדדים שלאחריהם ניתן יהיה לדעת באופן סופי האם הדברים ייסגרו.

מעבר לתשלום המשכורות, ישנם לא מעט שחקנים שהמשך דרכה בקבוצה כרגע אינה ודאית, בשל הקפאת כל התכניות במועדון על ידי איציק קורנפיין. עידן טל, תומר בן יוסף ומשה בן לולו, אותם רוצה לראות רוני לוי בעונה הבאה במועדון, סיימו חוזה וכרגע אף אחד לא משוחח עימם. לכל השלושה הצעות מקבוצות אחרות בליגת העל, כאשר גם כריסטיאן גונזאלס, שעוזב היום את ישראל, עשוי שלא לחזור, לאחר שלא סיכם עם חוזה לעונה הבאה. מעבר לכך, מספר שחקנים צעירים במועדון מעוניינים בשחרור, במטרה לצאת ולשחק בעונה הבאה בקבוצות אחרות, אך אינם יודעים מה עתידם צופה להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully