וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא חתם בעירוני רמת השרון, מסודי מועמד

29.5.2011 / 17:45

הבלם בן ה-33, שעזב את קרית שמונה אחרי תשע עונות, הצטרף לקבוצה מהשרון, שקיימה פגישה עם אלן מסודי, שעשוי להצטרף

העולה החדשה לליגת העל, עירוני רמת השרון, שסיימה את העונה כאלופת הליגה הלאומית, מתחילה בהכנות שלה לקראת העונה הבאה. המועדון, שכבר החתים בשבוע שעבר את החלוץ רן יצחק, צירף היום (ראשון) גם את בלם קרית שמונה בתשע השנים האחרונות, יניב לביא, שחתם בקבוצה. מעבר ללביא, מעוניין המאמן מומי זפרן להתחזק בעוד ארבעה או חמישה שחקנים, ביניהם קשר אחורי, קשר קדמי וחלוץ.

לביא, שיהיה בן 34 בספטמבר, התחיל את הקריירה שלו במכבי נתניה, בה שיחק שתי עונות. לאחר מכן, עבר לביא להפועל רעננה, כשגם בה שיחק שתי עונות. ב-2001 עבר למכבי הרצליה, בה שיחק עונה אחת. ב-2002 עבר לעירוני קרית שמונה, שם שיחק עד ששוחרר ממנה בתום העונה האחרונה.

אחד השמות שהוצעו לקבוצה הוא החלוץ ז'ואנו פינטו הברזילאי, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים ומשחק בשנים האחרונות בליגה הקפריסאית. בנוסף, רמת השרון נמצאת במו"מ עם אלן מסודי ממכבי הרצליה. כבר התקיימה עם מסודי פגישה, שהוגדרה כחיובית, ובימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא.

מעבר לכך, ברמת השרון מתכוונים להעלות עוד שלושה או ארבעה שחקנים ממחלקת הנוער מתוך כוונה שבעתיד כמה שיותר שחקני בית ישולבו בקבוצה הבוגרת ותיצור זהות מקומית גם של הקהל עם המועדון. אברהם בכר מונה למנהל מחלקת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully