וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב ייפגש עם יוסי אבוקסיס

בהפועל ת”א מתחילים בהכנות לעונה הבאה וייפגשו עם עוזר המאמן, שעשוי להחליף את גוטמן. צפוי לקבל חוזה לעונה

בהפועל תל אביב אמורים להתחיל לעבוד על העונה הבאה כבר מחר (שני), כשהבעלים אלי טביב ונציגו דורון אוסידון צפויים להיפגש עם יוסי אבוקסיס, שמיועד להחליף את אלי גוטמן בעמדת המאמן, ולהציע לו חוזה לעונה הבאה.

אבוקסיס עדיין לא העביר את דרישותיו ולכן התכנון הראשוני כרגע הוא חוזה לעונה אחת עם אופציה לאחת נוספת, אך רק כאשר הצדדים ייפגשו תתקבל ההחלטה בנושא.

גם נציגו החדש של מוני הראל בקבוצה, קובי סידי, אמור לחזור מספרד ולאשר את המהלכים האלה של טביב בקבוצה. סידי לא ינסה לשים רגל לטביב בבניית הקבוצה ואמור לאשר את המהלכים שמוביל הבעלים השני של המועדון.

שוער נבחרת פרו מועמד לקבוצה

סלומון ליבמן, שוערה היהודי בן ה-27 של אליאנזה לימה הפרואנית ונבחרת פרו, שוב על הכוונת של הפועל תל אביב, כך לפי דיווחים היום (ראשון) בתקשורת הפרואנית, שטוענת שהצעה רשמית הוגשה לשחקן מצידה של הפועל.

ליבמן, שכינויו הוא יויו (YUYO), קושר להפועל תל אביב כבר בקיץ שעבר, אך כידוע וינסנט אניימה נשאר בקבוצה ולא היה צורך בשוער חדש. השוער הניגרי ישחק בעונה הבאה בליל הצרפתית כך שהאדומים מחפשים עכשיו שוער חדש. הסיבה להתעניינות המחודשת היא העובדה שביום שישי קיבל ליבמן את האזרחות הישראלית שלו, ולכן, במידה שיגיע להפועל, לא ייחשב כזר.

לליבמן ישנה גם הצעה מקבוצת קרוז אזול המקסיקנית, והמחיר אותו תבקש אליאנזה עבורו יהיה 800 אלף דולר. השוער נמצא כרגע עם נבחרת פרו ביפן, לשם יצאה לשחק בטורניר קירין עם הנבחרת המארחת ונבחרת צ'כיה, במטרה להתכונן לטורניר הקופה אמריקה שייפתח בארגנטינה ב-1.7.

דני בונדר, מגן הפועל תל אביב, חזר לארץ לאחר שחתם אתמול ברוסיה בקבוצת וולגה ניז'ני נובגורוד. המגן ירוויח כ-1.4 מיליון יורו למשך שלוש שנים, ויצטרף בכך לרשימת העוזבים הארוכה של האדומים. בונדר החל את הקריירה שלו בגיל 16 בהפועל תל אביב, ועשה את הבכורה שלו בבוגרים ב-2006/7. בעונה שעברה היה חלק בעונת הדאבל של הפועל, והפך למגן פותח בנבחרת ישראל. בונדר יהיה הנציג השלישי בליגה הרוסית, ויצטרף אל ביברס נאתכו וזאב חיימוביץ'. בהפועל תל אביב בירכו אותו על החתימה ברוסיה, ואיחלו לו הצלחה.

עדכון ראשון: 17:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully