וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ומכבי חיפה בעקבות ירדן כהן

יצחק סולומון

29.5.2011 / 17:00

הנתנייתים כבר העבירו טיוטת הסכם על מנת לצרף את החלוץ הצעיר של הפועל נצתר עילית, אבל גם האלופה נכנסה לתמונה

ירדן כהן, חלוצה של הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, נמצא על הכוונת של מכבי חיפה ומכבי נתניה. החלוץ בן ה-20 כבש העונה שמונה שערי ליגה ונמצא בימים אלה עם הנבחרת הצעירה במחנה האימונים באוסטריה.

מיד לאחר הבטחת ההישארות של נצרת עילית בליגה, פנה מנכ"ל מכבי נתניה קובי בלדב לעמיתו גיל ברעם מנצרת עילית, והביע את רצונו לפתוח במו"מ להעברת כהן. הבוקר (ראשון) העבירה נתניה טיוטת הסכם לפיו השחקן יושאל לשלוש שנים, ובסיומם ייקבע סכום הרכישה לצמיתות.

כבר בחודש ינואר התעניין בלדב בירדן כהן, אולם נענה לפנייתו של המנכ"ל ברעם, שביקש: "עזוב את הילד, אל תשגע אותו עכשיו, תן לו לעזור לנו להישאר בליגה, ואחר כך נדבר". בלדב, אקס נצרת עילית, המתין בסבלנות ומיד עם סיום העונה פנה לברעם. "ביקשת, כיבדתי את בקשתך, עכשיו אני רוצה את הילד", אמר בלדב לברעם.

בינתיים נכנסה מכבי חיפה לתמונה, ושלפה הסכם ישן, עוד מתקופת היו"ר אבשלום נוריאל, לפיו למכבי חיפה תהיה זכות ראשונה על כל שחקן שנצרת עילית תציע למכירה. "אנחנו מכבדים את מכבי נתניה ואת מכבי חיפה, אבל מי אמר שאנחנו בכלל רוצים למכור את ירדן כהן?", תהה המנכ"ל ברעם, "הבטחתי לאמא של השחקן שאעשה את הכי טוב בשבילו, ואני מתכוון לעמוד בהבטחה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully