וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר הציע לעדן בן בסט לחזור למכבי חיפה

29.5.2011 / 16:48

הנשיא שוחח עם חלוץ הפועל חיפה בשנתיים האחרונות, שגדל בצד הירוק של הכרמל. בן בסט: "גישרנו על מה שקרה בעבר"

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, נפגש היום (ראשון) עם חלוץ הפועל חיפה בשתי העונות החולפות, עדן בן בסט, והציע לו לחזור למדים הירוקים - כך הודיעה הקבוצה היום. בן בסט אמר לאחר מכן: "הפגישה התנהלה ברוח טובה וגישרנו על מה שקרה בעבר. שחר הביע רצון לראות אותי בעונה הבאה במכבי חיפה ומעתה העניין נתון למשא ומתן בין הסוכנים שלי למועדון".

כזכור, מועמדותו של בן בסט עלתה לראשונה לפני כחודשיים, בפאנל מיוחד של ספורטאים שנערך בבית הספר "כרמל זבולון" שבקיבוץ יגור, בהשתתפות מאמן מכבי חיפה אלישע לוי, הקפטן יניב קטן ובן בסט עצמו. לוי הודיע כי הוא עוקב אחר החלוץ ורמז כי הוא עשוי לשוב למכבי חיפה.

בן בסט גדל במכבי חיפה ונחשב לכשרון גדול מאוד בגילאי הנוער, אבל לאחר מכן התקשה למצוא את מקומו בקבוצה הבוגרת ומאז שיחק בהפועל חיפה (שתי קדנציות) עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב. את העונה החולפת סיים בן בסט בן ה-24 כסגן מלך השערים של הליגה עם 18 כיבושים והוא שימש כשחקן הבולט של הפועל חיפה בחלק הקדמי. חלוץ אחר שגדל במכבי חיפה, חזר אליה העונה והתברר כסיפור הצלחה, היה תומר חמד.

בתוך כך, החלוץ הדרום אפריקאי, בראדלי גרובלר (23, 1.83), הוא עוד שחקן שנמצא ברשימות של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה. מלך השערים של קבוצת פלטינום סטארס, כבש העונה 13 שערים ב-24 משחקים. במכבי חיפה עדיין לא החליטו סופית לגבי רשימת הנבחנים שיגיעו במועד שבין פתיחת האימונים, ה-15 ביוני, למועד היציאה למחנה האימונים בחו"ל. המאמן אלישע לוי יצא לחופשה במיאמי ויחזור רק בעוד שבועיים בדיוק, כשעד חזרתו תיקבע רשימת המוזמנים למבחנים. שחקן נוסף שנמצא ברשימות הוא הבלם הגנאי עדנאן סעיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully