וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון בספק למשחק הנבחרת מול לטביה

29.5.2011 / 19:30

הקשר נפצע והוחלף במשחקה של ויסלה. יעבור אולטרסאונד ולאחר מכן יודיע אם יגיע. שפונגין וחמד בתמונת ההרכב

נבחרת ישראל קיימה הבוקר (ראשון) אימון עם סגל מלא פרט למאור מליקסון, שחקנה של ויסלה קרקוב. מליקסון, שנמצא בכושר מצוין והוביל את קבוצתו לזכייה באליפות פולין, אמור להצטרף לשאר השחקנים ביום שלישי, אך הערב נפצע והוחלף בדקה ה-19 של המשחק מול פולוניה ורשה (2:0) במחזור האחרון והוא בספק למפגש מול לטביה. ראשי הנבחרת עודכנו בפרטים ושוחחו עם השחקן, שהודיע כי יעבור בדיקת אולטרסאונד מחר ולאחריה יודיע אם יגיע. גורם בנבחרת אמר: "אנחנו מקווים שזו לא פציעה חמורה".

בינתיים, יתר שחקני הנבחרת מגבירים את ההכנות לקראת המשחק. האימון הבוקר התבסס על הנעת כדור בקצב מהיר, כמו גם תנועה מהירה ללא כדור. ליאור רפאלוב, יוסי בניון וביברס נאתכו ערכו אימון ריצה קל, ואת אימון אחר הצהריים המתוכנן, ערכו כרגיל. בבוקר פרננדז תרגל בהגנה לפני דודו אוואט את טל בן חיים, רמי גרשון, יובל שפונגין וטאלב טואטחה, בקישור את אלמוג כהן וערן זהבי ובהתקפה את תומר חמד ועומר דמארי. באימון הערב בניון ומאור בוזגלו תורגלו בהרכב, כשאת גרשון החליף איציק כהן. דמארי לא חש בטוב ולכן לא ערך אימון נוסף.

"גם בעונה שעברה, הייתה לנו משימה והתכוננו אליה בדרום אמריקה", סיפר ליאור רפאלוב. "אני חושב שכל מי שעוסק בכדורגל שלנו מודע לחשיבות המשחק. חשוב שנחזור עם שלוש נקודות. זה משפר את הסיכויים לקראת המשחק מול יוון. בקמפיין הזה מדובר בסיפור שונה. בקמפיין הקודם הנבחרת לא השיגה אף ניצחון בית או חוץ. אני עוד לא שיחקתי מול לטביה אצלם. לפי מה שסיפרו לי מדובר בסגנון משחק שונה. טסנו לאוסטריה כדי להתכונן טקטית.

על הסיכויים בבית אמר הקשר: "זה משחק של להיות או לחדול. אם לא ננצח שם, נרסק את הסיכויים שלנו לעלות. יש עייפות, אבל כולם פה מרכזים את כולם כדי לנצח. המשחק הזה חשוב לכל המדינה. נגיע מוכנים פיזית ומנטלית כדי לצאת עם שלוש נקודות. יש אווירה של סוף עונה ושחקנים שלא נמצאים בסגל בחופשות. המחנה חשוב כדי שנגיע מרוכזים למטרה".

מחנה האימון שהנבחרת עורכת כרגע הוא כהכנה לקראת המשחק שיתקיים ביום שבת הקרוב (4.6) בריגה מול נבחרת לטביה. במקביל למשחק הזה, יתקיימו בבית הישראלי במוקדמות עוד שני משחקים: קרואטיה תארח את גאורגיה ביום שישי, ואילו יוון תארח את מלטה.

הטונים החיוביים של מחנה האימונים נפגעו מעט היום, כשישראל שצ'וצ'ינסקי, מנהל הנבחרת הבוגרת, אושפז בבית החולים. שצ'וצ'ינסקי, השוהה עם הנבחרת במחנה האימונים באוסטריה, אושפז בבית חולים מקומי לאחר שחש חולשה במהלך אימון הבוקר של הנבחרת. מנהל הנבחרת הגיע לבית החולים מלווה ברופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, שם עבר בדיקות מקיפות, שהראו כי מצבו הבריאותי תקין. שצ'וצ'ינסקי יישאר הלילה בבית החולים. דובר הנבחרת גיל לבנוני מסר: "אנחנו שמחים שמצבו של ישראל טוב, ומקווים שיחזור במהרה לאיתנו".

(עדכון ראשון: 15:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully