וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "מכבי פתח תקוה היא אתגר גדול"

29.5.2011 / 14:45

אחרי שסיכם בשישי, המאמן מתחיל לעבוד. יצרף בלם זר במקום ביזרה ושוער. מ.ס אשדוד בודקת אפשרות לצרף את אלירן דנין

"מכבי פתח תקוה היא אתגר גדול. אני שמח שהגעתי למועדון מסודר כזה. יש לי הרבה עבודה ואני מקווה להצליח", אמר הבוקר מרקו בלבול, לאחר שביום שישי בצהריים סיכם את תנאיו בקבוצה. במהלך השבוע יחתום בלבול על חוזה רשמי לעונה הבאה, ובשלב הראשון, הוא יחפש בלם זר ושוער.

בימים האחרונים עלה שמו של דודו גורש, אבל לא ברור האם הקבוצה תוכל לעמוד בעלויות שלו. המאמן מחפש גם בלם זר, שינסה לחפות על חסרונם של מורד מגמאדוב שפרש וג'ו ביזרה שלא הסכים לקצץ בחוזהו, וקיבל הודעה לחפש קבוצה אחרת.

ניצן דמארי שוהה בחופשה פרטית ולאחר שובו צפוי להיפגש עם ההנהלה במטרה להאריך את החוזה. לבלבול יש כרגע זר אחד בלבד בסגל – סבסטיאן סנסוני, וזאת לאחר שנבוישה מרינקוביץ', איבאן מאנצה וביזרה עזבו.

בנושא אחר: בסוף השבוע פנתה מ.ס אשדוד לאלירן דנין, שסיים חוזה בקבוצה, ובדקה אפשרות להחתימו לעונה הבאה. מתוך שיחות ראשוניות עולה כי ישנם פערים בין הצדדים, אך הם ניתנים לגישור. גם בית"ר ירושלים בה שיחק בעבר, והפועל קריית שמונה של רן בן שמעון, גילו עניין במגן.

בגזרת עומר דמארי אין עדיין כל חדש. כפי שהצהיר אלי טביב במסיבת העיתונאים הרשמית שכינס לרגל רכישת הקבוצה מידיו של מוני הראל, דמארי הוא השחקן הראשון שינסה לצרף ומתקיים מגעים עם עמוס לוזון. מאז ההצהרה הצדדים ממשיכים לנהל מגעים, אך טרם הוגשה הצעה רשמית לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully