וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מסמורים אחרונים בדנבר

29.5.2011 / 11:47

קולורדו נעצה את חיימה גארסיה ב-4:15 על סנט לואיס. סיאטל ניצחה את היאנקיז ב-12 אינינגים, ג'ו ניית'ן שוב ב-DL

חיימה גארסיה שחקן סנט לואיס קרדינלס. Barry Gutierrez, AP
אוי, איזה סרט רע. גארסיה לא מבין מה הבעיה עם התלולית בדנבר/AP, Barry Gutierrez

חיימה גארסיה, המגיש של סנט לואיס קרדינלס, הלך והסתמן כאס, אבל על פי שתי ההופעות האחרונות שלו, הוא צריך עדיין לעבוד קשה עבור התואר הזה. גארסיה ספג הלילה (בין שבת לראשון) 12 ריצות בשלושה אינינגים ושליש של עבודה, בתבוסה לקולורדו 15:4. כריס יאנטה, התופס של הרוקיז, חגג עם לילה גדול של שני הומראנס ושש הכנסות רצים.

פילדלפיה עברה את ניו יורק מטס 2:5 בסיוע שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים של קול המלס המצוין. פיטסבורג שוב עברה בריגלי פילד את שיקגו קאבס המתפוררת 0:10, תשעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים לפול מאהולם. מילווקי המשתפרת גברה על סן פרנסיסקו 2:3 מבאנט "התאבדות" של התופס ג'ונתן לקרוי באינינג התשיעי. פלורידה עברה את לוס אנג'לס דודג'רס 1:6 כשהיא עולה ללא מגיש פותח, אלא על הרכב מבוסס ריליברים, שאיש מהם לא הגיש יותר משלושה אינינגים. סן דייגו חלפה על פני וושינגטון 1:2, אריזונה ניצחה את יוסטון 3:11 ואטלנטה, בסיוע שני הומרים של בריאן מק'קאן, הכניעה את סינסינטי 6:7 לאחר 12 אינינגים.

ב-AL, בוסטון לא שיחקה הלילה בדטרויט בשל גשם, אבל רק הרוויחה מכך, משום שטמפה ביי וניו יורק יאנקיז נוצחו. הרייז הפסידו לקליבלנד 7:3, מריאנו ריברה, שנמצא בכושר רע, הרשה סינגל לאדם קנדי מסיאטל והמארינרס ניצחו את הפסים 4:5 ב-12 אינינגים.

מינסוטה עברה את לוס אנג'לס איינג'לס 0:1 בעשרה אינינגים, לאחר דואל אדיר בין אנתוני שוורצק מהטווינס (שמונה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים) לג'רד וויבר מהאיינג'לס (תשעה ושבעה). שניהם לא הגיעו להכרעה. הדבר המשמעותי יותר בטווינס הוא כניסתו המחודשת של ג'ו ניית'ן לרשימת הפצועים בגלל בעיות במרפק בו עבר ניתוח טומי ג'ון. נראה שהקריירה שלו בספק גדול.

טקסס לא התקשתה בבית ב-1:10 מול קנזס סיטי, טורונטו עברה את שיקגו וייט סוקס 8:9 ב-14 אינינגים, כשחוזה באוטיסטה הפסיכופט יורה להומר מספר 20 העונה. אוקלנד יירטה את בולטימור 2:4.

אדם קנדי שחקן סיאטל מארינרס. Elaine Thompson, AP
אדם קנדי מסיאטל עשה את העבודה עם סינגל מנצח על היאנקיז/AP, Elaine Thompson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully