וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור כהן: "אולי היו שחקנים שמרוכזים רק בעצמם"

29.5.2011 / 10:05

עוזר מאמן הפועל ירושלים מנסה להסביר עוד עונה לא טובה של הקבוצה ומחמיא לקטש. קלנסי צפוי להיקנס בעקבות דבריו

מיד לאחר ההפסד לגלבוע/גליל בחצי גמר הפיינל פור מיהרו שחקני הפועל ירושלים, השחקנים וויל סולומון , סם קלנסי וג'וואד וויליאמס, למתוח ביקורת חריפה כלפי המאמן עודד קטש בכלי התקשורת. המתקפה של השחקנים מרתיחה את דרור כהן, עוזרו של קטש, שמשיב: "אני כשחקן לא הייתי כזה. זה בהחלט מאכזב כי זה לא מקצועי, פשוט לא מקצועי".

בראיון לוואלה! ספורט הוסיף כהן: "כפי שראיתם הביקורת כל הזמן מגיעה מאותם השחקנים, ככה שזה פחות מפתיע. יש שחקנים שבחיים לא יגידו דברים כאלו, כמו בריאן רנדל, דיון דאוול, יוגב אוחיון או ליאור חכמון. הרוב מדהימים, אבל יש את היוצאים מהכלל. שחקן יכול להגיד מה שהוא חושב, אבל תפקידו של המאמן הוא לקבל את ההחלטות מי ישחק או לא, אי אפשר שכולם יהיו מרוצים. חבל לדבר על זה. פשוט מיותר. יכול להיות שבפעמים הבאות נגיב יותר מהר או בצורה שונה".

עוזר המאמן הוסיף: "בשורה התחתונה יכול להיות שהאווירה גרמה לכל מה שקרה העונה. יכול להיות שהיו כאן שחקנים שיותר מדי מרוכזים בעצמם ופחות היו מרוכזים בטובת הקבוצה. אין ספק שמי שהרגשנו שהוא מחויב, שיחק יותר. זה היה אחד מהשיקולים שלנו. אופי ומחויבות זה בהחלט חלק מאוד משמעותי בהצלחה של קבוצה".

כהן התייחס לפרסומים על המשך דרכו של קטש: "נצטרך לחכות כמה זמן ונראה מה יהיה. ההתנהלות של עודד מעוררת הערצה, כמו גם יכולת העמידה שלו בלחצים. בשורה התחתונה, הוא תמיד עושה את מה שהוא מאמין בו וזה ראוי להערכה, מעבר לזה יש לו ידע מדהים בכדורסל. הוא בן אדם מדהים כיף להיות ולעבוד איתו . באופן אישי, הדבר הכי משמעותי שאני לוקח מהעונה הזאת זה את הניסיון שצברתי פה. למדתי הרבה בכל תחום, בהחלט".

עתידו של קטש יוכרע ביום שלישי?

בינתיים התבטאויותיו הפומביות של סם קלנסי עלולות לעלות לו לא מעט כסף מאחר שבירושלים מתכוונים לקנוס אותו על דברים שאמר. "אני חושב שיקנסו אותי ויורידו לי סכום מסוים מהמשכורת", אישר האמריקאי שהסביר ביום חמישי בראיון עם וואלה! ספורט: "כבר לא ידעתי מה לעשות. אז לפעמים החלטתי פשוט להשתמש בתקשורת בכדי לשנות דברים. כמובן שמבחינה אישית זה היה פחות טוב עבורי , כי נכנסתי ללא מעט צרות בגלל זה. בכלל העונה ההנהלה זימנה אותי לא מעט לשיחות ואמרו לי לא לדבר. אבל לא יכולתי לסבול את מה שקורה יותר. דיברתי מהלב".

בתוך כך, הקבוצה תקיים ביום שלישי ישיבת דירקטוריון בה ידונו לגבי המשך דרכו של עודד קטש. למאמן יש לא מעט מתנגדים שרוצים בהפסקת עבודתו כמאמן. עם זאת, יש להדגיש כי ישנם עדיין חברי דירקטוריון בודדים שסבורים כי עליו להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully