וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומא אגייאר: "אהיה הבעלים החדשים של בית"ר ירושלים"

28.5.2011 / 19:39

לטענתו של אגייאר, גאידמק מוכן להעביר את הקבוצה לידיו. מקורבי גאידמק: "ארקדי אף פעם לא סירב למכור לגומא"

מה יהיה הסוף בגזרת הבעלות על בית"ר ירושלים? לאחר שביום שישי הודיע איש העסקים דיוויד מסר כי הוא אינו מתכוון לרכוש את הקבוצה, טוען היום (שבת) גומא אגייאר כי שוחח עם גאידמק ולדבריו הבוס הבית"רי מעוניין להעביר לו את הקבוצה. אגייאר סיפר הערב לוואלה! ספורט: "דיברתי עם ארקדי גאידמק ביום שישי לאחר שדייויד מסר הודיע שלא ייקח את הקבוצה. הוא אמר לי שהוא תמיד רצה להעביר את הקבוצה אליי אך ראש העיר ניר ברקת רצה לחפש מישהו אחר. לאחר מכן הוא אמר לי שאני האיש היחיד שרוצה את הקבוצה והוא מעוניין להעביר לי אותה".

על פרק הזמן שיידרש לכך אמר אגייאר: "נתחיל בתהליך הזה כבר ממחר בבוקר ואני אהיה הבעלים החדשים של הקבוצה. הקבוצה צריכה כסף כדי לשלם משכורות ואין מי שישלם אותם, אני האופציה היחידה לכך ועכשיו הם מבינים את זה. אני רק רוצה לתרום לעיר ירושלים ולעשות טוב לאנשים ולאוהדים".

במידה ודבריו של אגייאר נכונים, מדובר בשינוי מהותי לאחר מספר שבועות של נתק בין הצדדים מאז כישלון המו"מ הקודם לרכישת הקבוצה. בשבועות האחרונים חיפשו אנשיו של גאיידמק מספר אופציות חלופיות, ביניהם קבוצת אנשי עסקים מאנגליה, שמשה דדש עומד בראשה, כמו גם קבוצת אנשי עסקים מארצות הברית כשבראשם עמד דייויד מסר.

עם זאת, כרגע נראה שהאופציה היחידה שנותרה לרכישת הקבוצה היא זאת של אגייאר, ואלמלא הזרמת כספים של גאידמק או בעל בית חדש, עשויה הקבוצה להתחיל ולמכור שחקנים מרכזיים כמו אריאל הרוש וחן עזריאל על מנת לשרוד. כזכור, שחקני הקבוצה ואנשי המועדון עדיין לא קיבלו את משכורות חודש אפריל, ובעוד עשרה ימים לערך אמורות להיות משולמות משכורות חודש מאי בעלות כוללת של 3.5 מיליון שקלים, כסף שכרגע אינו נמצא בקופת המועדון.

משיחות עם האנשים המייצגים את שני הצדדים מתברר כי המגעים בין השניים אכן חודשו, אך לא ברור באיזה שלב הם ולאן הדברים יתפתחו. מאנשיו של ארקדי גאידמק נמסר: "ארקדי אף פעם לא סירב למכור לגומא אגייאר את הקבוצה אלא אגייאר חזר מהבנות שהושגו והתעסק יותר בלדבר מאשר לעשות. נשמח מאוד אם פיו ולשונו אכן שווים, אם המסרים שנשמעים מפיו אכן כנים וכיצד ניתן להתקדם מכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully