וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט ואיתי שכטר סיכמו בקייזרסלאוטרן

שני שחקני הפועל ת"א ימשיכו לשתף פעולה גם בליגה הגרמנית. רונן קצב: "הפועל טרם סיכמה עם הגרמנים, מאמין שיהיה בסדר"

איתי שכטר, גילי ורמוט לאחר הסיכום עם קייזרסלאוטרן/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נציגים חדשים לכדורגל הישראלי בגרמניה: שני שחקני הפועל תל אביב, איתי שכטר וגילי ורמוט, סיכמו בקייזרסלאוטרן מהבונדסליגה, כך הודיע היום (שבת) סוכנם רונן קצב ששב עם השניים מגרמניה. שכטר נמכר ב-2.4 מיליון יורו, בעוד ורמוט נמכר ב-750 אלף יורו (על פי סעיף השחרור המוסכם בחוזהו). השניים ירוויחו 600 אלף יורו לעונה.

"הרגע נחתנו מטיסה מגרמניה, שם סיכמנו עקרונית עם קייזרסלאוטרן על ההעברה של גילי ואיתי לארבע שנים", הודיע קצב, "טרם סוכמו התנאים מול הפועל תל אביב, אבל אני מאמין שזה יסתיים בחיוב". השניים גם חשפו את חולצותיהם החדשות, כששכטר יישאר עם החולצה מספר 9, ורמוט עם החולצה מספר 14.

כמובן שמדובר גם בחדשות טובות למכבי נתניה ולעירוני קרית שמונה, שכל אחת מהן תקבל כ-480 אלף יורו (לכל אחת מהקבוצות 20 אחוז מכרטיס השחקן של החלוץ). הפועל תיוותר עם כ-1.4 מיליון יורו ממכירת שכטר.

גילי ורמוט סיפר ש"זה התבשל בימים האחרונים. אומנם החלום הגדול שלי היה ספרד, אבל אמרתי לעצמי שאם לא, אז גרמניה. קייזרסלאוטרן היו הכי רציניים, התרשמתי מהם ואני שמח שזה יהיה יחד עם איתי. היינו מועמדים יחד למספר קבוצות וזה יקל עלינו בהתאקלמות מחוץ למגרש וגם על המגרש. אנחנו נעזור אחד לשני. עשיתי בגרמניה בדיקות רפואיות שלא דורשות מאמץ. כשאהיה כשיר, ואם הכל יילך כמתוכנן, אני אטוס לשם ואעבור את זה. הייתי חייב לעצמי עוד ניסיון באירופה, אני רוצה להגשים חלום".

שחקני קייזרסלאוטרן גילי ורמוט, איתי שכטר עם סוכנם רונן קצב. קובי אליהו
ממשיכים ביחד. ורמוט ושכטר/קובי אליהו

שכטר יחליף את מלך השערים

איתי שכטר, שמיעט לשחק העונה בגלל פציעה בכתף, מצטרף לקייזרסלאוטרן כדי להחליף את מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, סרג'ן לאקיץ' הקרואטי. שכטר בן ה-24 הגיע לאדומים ביולי 2009, היה שותף בכיר לעונת הדאבל והבקיע 33 שערים בכל המסגרות (שיא מועדון). בתחילת העונה הנוכחית כיכב שכטר במדי הנבחרת ובליגת האלופות, אך לאחר מכן סבל מפציעות חוזרות ונשנות וסיים את העונה עם ארבעה שערי ליגה בלבד.

גילי ורמוט נרכש על ידי הפועל תל אביב מהפועל חיפה תמורת 175 אלף דולר בקיץ 2005. הוא תפס מקום של קבע בהרכב הקבוצה וזכה עמה בשני גביעי מדינה, לפני שעבר בקיץ 2007 לגנט הבלגית. הניסיון הראשון שלו באירופה לא היה מוצלח, וב-28 ביולי 2008 שב ורמוט לישראל וחתם לארבע שנים בהפועל תל אביב. בעונה שעברה הוא נבחר לשחקן העונה כשכיכב והוביל את האדומים לזכייה בדאבל, והעונה למרות ירידה ביכולת היה מהטובים בקבוצה כאשר זו שיחקה בליגת האלופות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שכטר: "במקום אחר הייתי מרוויח יותר"

איתי שכטר ציין כי "אני רוצה להודות לאחים קצב על העבודה שהם עשו בשבילי ובשביל גילי. אני שמח שהגעתי לקבוצה שבה רציתי להיות מהרגע הראשון. זה מה שהלב שלי רצה. זה שגילי מגיע יעשה לשנינו את החיים קלים, זה חלום עבור שנינו. עכשיו אני צריך לחזור לעניינים ולעבוד כי מחכה לנו עונה קשה מאוד. אני מקווה שבתחילת השבוע כבר ייסגרו העניינים מול הפועל תל אביב.

"יכול להיות שבמקום אחר הייתי מרוויח יותר כסף, אבל בשלב זה של הקריירה אני צריך לחשוב על דברים אחרים. רציתי לשחק בבונדסליגה ובקייזרסלאוטרן, וזה חלום שהתגשם כשזה קורה יחד עם גילי. אני מתגעגע למגרש, אני מאמין ששם אני אוכל לחזור ולהגשים את החלום. גם יוסי בניון אמר לי ללכת לשחק איפה שהלב אומר. אני שמח שבחרתי כך".

ורמוט התייחס למצבה של הפועל תל אביב: "אני מאמין שהיא שוב תהיה בצמרת. אני לא דואג להם, למרות שהם יצטרכו לבנות את עצמם מחדש. יש שם מאמן טוב וצוות טוב שירוץ בצמרת".

רונן קצב: "איתי לא שיחק חצי שנה, אבל עדיין היה ביקוש רב. בעקבות הביקוש לאיתי פחות התעסקנו בגילי, אבל אני שמח ששני החברים האלה יוכלו להמשיך לשתף פעולה על המגרש. אנחנו, בתור סוכנות שחקנים, שמחים להשלים כבר בשלב מוקדם של העונה העברות של בונדר, זהבי והצמד-חמד הזה".

קצב הוסיף: "אני חושב שהפועל תל אביב הולכת לקבוצה חדשה לגמרי, אבל יכולה להיות גאה במה שהיא יצרה בשנתיים האחרונות. השחקנים שיוצאים לאירופה הם הסימן הטוב ביותר להערכה שיש לכדורגל הישראלי ולהפועל. אני לא חושב שיהיו בעיות בהעברות, כל אחד מהשחקנים האלה שובר את שיא ההעברות בכדורגל הישראלי. אני בטוח שתוך כדי העונה נהיה גאים בשניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully