וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מחיר ההצלחה

28.5.2011 / 12:04

דייויד פרייס הבריק עם 12 סטרייקאאוטים ב-0:5 של טמפה ביי על קליבלנד. עוד ניצחון לבוסטון, פילדלפיה עברה את המטס

דייויד פרייס, המגיש של טמפה ביי רייז, מסר הלילה (בין שישי לשבת) שגם אם הוא לא פתח טוב במיוחד את 2011, מתישהו במהלך העונה הוא יצטרף לקרב על תואר הסיי יאנג. בעצם, אולי המתישהו הזה קורה עכשיו. פרייס הגיש שבעה אינינגים, במהלכם שרף 12 חובטים בסטרייקאאוט, וניצח בסיוע הומראנס של סאם פולד וקייסי קוצ'מן את קליבלנד 0:5.

אבל למרות המאמצים של פרייס וחבריו, הם מרוחקים משחק וחצי מבוסטון, שקצרה ניצחון רביעי ברציפות, 3:6 בדטרויט. קרל קרופורד עם הומר נוסף במשחק הזה. הצלע השלישית בבית, ניו יורק יאנקיז, הפסידה בסיאטל 4:3, והרד סוקס פתחו "פער" של משחק אחד מהפסים בראש ה-AL מזרח.

קנזס סיטי הגיעה באינינג ה-14 חמש פעמים לבסיס הבית ועברה את טקסס 7:12. טורונטו מיגרה את שיקגו וייט סוקס 2:4 ואוקלנד את בולטימור 2:6.

ב-NL, פרנסיסקו רודריגז מניו יורק מטס היה כמעט בלתי נגיע עד כה העונה, אבל באינינג התשיעי מול פילדלפיה הרשה שלוש ריצות, והפיליז ניצחו 4:6. מייק ליק וסינסינטי הכניעו את טומי הנסון ואטלנטה 1:5, כשליק רושם שישה אינינגים בניצחון. דרו סטורן מוושינגטון שבר שמירה מול סן דייגו, אבל הומר של מייקל מורס קבע 1:2 וקטע רצף של חמישה הפסדים לנשיונאלס.

סנט לואיס שחררה תחמושת מול קולורדו כשגברה עליה 3:10. אריזונה עברה בקושי את יוסטון 6:7, שני הומרים לחוזה מיראנדה מהאסטרוס במשחק הזה. סן פרנסיסקו הכניעה במילווקי את הברוורס 4:5, פיטסבורג גברה בריגלי פילד 2:4 על שיקגו קאבס ולוס אנג'לס דודג'רס יצאה באינינג התשיעי עם ניצחון 2:3 על פלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully