וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: בן שמעון הטיל וטו על מכירת ויאם עמאשה

הדס גרינברג

27.5.2011 / 12:41

המאמן לא מוכן לוותר על החלוץ המצוין. עם זאת, בקבוצה מוסיפים: "אם נקבל הצעה כמו על אלרואי כהן, הכל יכול לקרות"

מאמן עירוני קריית שמונה רן בן שמעון הטיל וטו על שחרור חלוץ הקבוצה ויאם עמאשה. לוואלה! ספורט נודע שבן שמעון הבהיר לבעלים איזי שרצקי כי הוא לא מוכן בשום אופן שעמאשה ישוחרר, לאחר שהתברר כי החלוץ שסיים עונה נפלאה נמצא על הכוונת של מספר קבוצות גדולות כגון מכבי חיפה והפועל תל אביב. בראיון סיום עונה לוואלה! ספורט אמר בן שמעון: "יש שחקנים מסוימים שאני לא מוכן שיעזבו. עד כמה שזה תלוי בי, כי אני עדיין עובד בתוך מערכת שיש בה מנהלים גבוהים ממני, יש שחקנים שאני בתור מאמן מקצועי יתעקש על כך שהם יישארו".

כנראה שגם יעקב שחר מודע לוטו של בן שמעון, שכן אמר במסיבת עיתונאים השבוע כי "עמאשה מועמד, אבל בינתיים הבנתי שהוא עדיין לא למכירה". יש לציין כי גורמים אחרים בקרית שמונה מודעים לסירובו של בן שמעון למכור את החלוץ, אך הוסיפו: "אם תהיה קבוצה שתשים עליו סכומים כמו על אלרואי כהן, הכל יכול לקרות". יש לציין כי לאיזי שרצקי ושחר מערכת יחסים קרובה, כאשר כזכור לבעלים של מכבי חיפה היתה זכות ראשונים על אלרואי כהן אך לאור הסכום הגבוה שנדרש עליו החליט שחר לוותר על העסקה, מה שהביא את קשר הנבחרת להפועל ת"א בסופו של דבר.

כזכור, בן שמעו התעקש על השארתו על בריאן חרסיסיץ', שגם כן עבר עונה מוצלחת מאוד, מה שנעשה אפשרי לאחר שזה קיבל שדרוג בשכרו לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully