וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מסר לא מעוניין לרכוש את המועדון"

27.5.2011 / 16:17

יועצו האסטרטגי של איש העסקים האמריקאי-יהודי הכחיש את הדיווחים על רצונו לרכוש את המועדון: "זו החלטה סופית"

למרות שבבית"ר ירושלים ובעיריית ירושלים ניסו לשמור על חשאיות בכל הנוגע לזהות אנשי העסקים האמריקאים הבודקים אפשרות לרכוש את הקבוצה, היום (שישי) נתברר כי דייויד מסר, יהודי-אמריקאי שמחזיק בחברת אנרגיה, הוא אחד מאנשי העסקים הללו. מסר ועוד שני אנשי עסקים סיירו בארץ השבוע וקיבלו פרטים כאשר לאחר בדיקת נאותות שיערכו הם אמורים לתת את תשובתם.

למרות זאת, העביר יועצו האסטרטגי של מסר, שי פורת, הודעה בה הכחיש את הידיעה: "בית"ר ירושלים זה מועדון מצוין עם היסטוריה מפוארת, אך יחד עם זאת החלטתי שאני לא מעוניין להשתתף ברכישת המועדון. החלטה זו היא סופית".

כזכור, ארקדי גאידמק הפתיע כשלא עמד במילתו להמשיך ולהישאר הבעלים של בית"ר בשנים הקרובות ובשלב זה הקבוצה תקועה ללא יכולת לשלם את משכורת חודש אפריל ובקרוב גם את משכורות חודש מאי. גאיידמק העביר מסר לבית"ר כי במידה ולא יימצא רוכש הוא יעביר את הסכומים הללו אך נראה כי בכל מקרה ימכור בסופו של דבר את הקבוצה, גם אם זה יהיה לקבוצת רוכשים אחרת או לגומא אגייאר, היות ורצונו הגדול הוא לסיים את הפרק עם בית"ר.

כך או כך, מי שירכוש את הקבוצה יהיה חייב להשקיע במיידית שלושה מיליון דולר לפחות - מיליון עבור גירעון העונה הנוכחית ושני מיליון לתקציב העונה הבאה. בירושלים ישנם הערכות כי למרות חוסר הרצון של גאיידמק, תשובה שלילית מצד הקבוצה האמריקאית תחזיר חזרה את אגייאר לתמונה.

עדכון ראשון: 12:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully