וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניר דוידוביץ' לא יסכים להישאר כשוער שני"

27.5.2011 / 12:05

בחיפה מעריכים: "אם יוחתם שוער, יעדיף לפרוש". איינוגבה, הרוש, גורש ושני סרבים מועמדים. פשרה: רפאלוב יימכר בינואר

"ניר דוידוביץ' לא יסכים להישאר בקבוצה על תקן שוער שני. אם יוחלט להחתים שוער, הוא יעדיף כנראה לפרוש מכדורגל". כך מעריכים הבוקר (שישי) גורמים שונים במכבי חיפה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מכבי חיפה חיפשה בתקופה האחרונה שוער שיחליף את דוידוביץ', כשאחת האפשרויות היא דלה איינוגבה מבני יהודה. גם השוער של נבחרת סרביה, ז'ליקו ברקיץ', עלה אתמול כמועמד והבוקר התברר כי גם השוער השני של הנבחרת, בויאן שראנוב, הוצע למועדון. גם אם יוחתם שוער, חיפה תאפשר לדוידוביץ' להמשיך, אבל זה לא יהיה מוכן, כאמור, להתחרות על מקומו בהרכב. אם דוידוביץ' יעזוב, חיפה תצטרך לפצות אותו בסכום שנקבע מראש בחוזה.

שם נוסף שעלה בימים האחרונים הוא זה של אריאל הרוש מבית"ר ירושלים. ההערכה היא שבית"ר תדרוש לפחות מיליון יורו תמורתו. גורם בחיפה טוען שאם יוחלט שדוידוביץ' יהיה השוער הראשון, הירוקים יפנו לדודו גורש, שסוכנו הוא אבי נמני, במטרה להכשירו לעונות הבאות.

ליאור רפאלוב ייפגש עם הנשיא יעקב שחר לאחר שובה של הנבחרת מלטביה, אותה תפגוש בסוף השבוע הבא. רפאלוב יבקש לעזוב לאירופה אם תגיע הצעה קונקרטית, אבל ההצהרה של שחר אתמול לעיני כלי התקשורת ("רפאלוב יישאר בעונה הבאה, גם אם נקבל חמישה מיליון יורו") עשויה להקשות על מעברו. בחיפה מעוניינים להשאיר את רפאלוב לפחות עד שלב הבתים ואחת האפשרויות שעלתה אתמול היא שהקשר ישחק עד שלב הבתים וישוחרר בחודש ינואר, כדי שהמועדון יוכל להכניס כסף ממכירתו.

בסביבתו של בן שהר טוענים כי בשלב זה יעדיף לצאת שוב לאירופה ולא לשחק במכבי חיפה, אם כי העובדה שהוא מסיים את ההתקשרות עם הפועל תל אביב עשויה לקרב אותו לאלופה. ויאם עמאשה לא משוחרר בשלב זה מעירוני קריית שמונה ואם לא יחול שינוי בתוך שבועיים חיפה תרד ממנו. במועדון ממשיכים לחפש אחר בלם זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully