וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מחוברים בריבוע

27.5.2011 / 11:07

יום לאחר שרשמה 14 ריצות בקליבלד, שחזרה בוסטון את התפוקה ב-1:14 בדטרויט והשוותה את מאזנה ליאנקיז

אחד החוקים בעולם הבייסבול, הליגה היחידה בעולם שמונה 162 משחקים בעונה, הוא שהמספרים מתיישרים לבסוף. וכך, לאחר פתיחה איומה באפריל, בוסטון רד סוקס הגיעה לבסוף לנחלה - מקום ראשון משותף עם ניו יורק יאנקיז בפסגת ה-AL מזרח. יום לאחר ה-2:14 בקליבלנד, הגרביים הסתערו על מקס שרצר ודטרויט וחיסלו גם אותם 1:14. קרל קרופורד, בתקופה מעולה, רשם ארבע חבטות, אלפרדו אסבס היה טוב בצד של ההגשה עם שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים.

ברט אנדרסון היה מצוין עם שמונה וארבעה והוביל את אוקלנד ליתרון על האיינג'לס, אבל הומר בן שלוש ריצות של מארק טרומבו איים על הניצחון. לבסוף הצליח גרנט בלפור לסלק את האאוט השלישי באינינג התשיעי והאייז ניצחו 3:4. שיקגו וייט סוקס ניצחה בטורונטו 1:3 ובולטימור עברה ב-12 אינינגים את קנזס סיטי 5:6.

ב-NL, ג'יי ברוס מסינסינטי ירה את ההומר ה-14 שלו העונה וסחב את הרדס מפיגור 4:0 לשיוויון בפילדלפיה, אבל הפיליז הגיבו בשש ריצות, כולל הומר ראשון העונה לצ'ייז אטלי, וניצחו 4:10. קליף לי הגיש שמונה אינינגים וחיסל שמונה חובטים בסטרייקאאוט.

אריזונה גברה על קולורדו 3:6, שיקגו קאבס הכניעה את ניו יורק מטס 3:9 ובסן פרנסיסקו נערך דואל משובח בין אניבל סאנצ'ז מפלורידה לריאן ווגלסונג מהג'איינטס. סאנצ'ז הגיש תשעה אינינגים אדירים, במהלכם טיגן שמונה חובטים, ניצח 0:1 והמארלינס עברו בסוויפ את הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully