וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "חשוב לסיים עם עוד ניצחון"

26.5.2011 / 23:10

הפועל פ"ת תתארח בכפר סבא (שישי, 17:00, ספורט1) אחרי שניצחה 1:4 במשחק הראשון. גיא צרפתי החולה בספק

בצל התשאול שנערך היום (חמישי) לעוזר מאמן הפועל פתח תקוה איציק שאקי, ערכה הקבוצה את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא (שישי, 17:00, שידור ישיר בספורט1), לאחריו היא אמורה להישאר סופית בליגת העל. כזכור, הפועל פתח תקוה ניצחה במשחק הראשון 1:4. כפי שפורסם מוקדם יותר, שאקי תושאל לגבי ניסיונות להטיית משחקים, אך השיב כי הוא לא מודע לעניין. במהלך החקירה נשאל שאקי מדוע במשחק מול הפועל חיפה הרבו שחקניו לעלות להתקפה והסביר כי בגלל שיטת הקיזוז, תוצאת תיקו לא הייתה מקנה לקבוצתו דבר. זאת בניגוד לניצחון שיכל להוביל את הקבוצה לפלייאוף האמצעי.

לקראת המשחק עצמו, המאמן גילי לנדאו כינס היום את השחקנים באימון המסכם ואמר להם: "תבואו מפוקסים. חשוב לסיים את העונה עם עוד ניצחון ולהמשיך את היכולת". הקפטן גל כהן שוחח עם השחקנים וביקש מהם לעלות למגרש עם מחויבות כלפי המועדון. מי שנמצא בספק למשחק הוא הקשר גיא צרפתי שחולה ושוחרר מהאימון היום. אם צרפתי לא ישחק, ישראל זגורי צפוי להחליף אותו.

בהפועל כפר סבא, איתי עוזרי לא ישחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. הבלם ג'ורג' בייסה אמור לחזור ל-11 במקומו, כשאלירן סיימון יחזור לעמדת הקשר האחורי. צ'קטיאני גאגה לא יתלבש מחר בשל פציעה בקרסול ואבי אבינו צפוי לעלות לבדו בחוד. עומר פדידה סובל ממתיחה בשריר, אבל צפוי לפתוח.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; איאד חטובא, גל כהן, דניאל אדו, יגאל אנטבי; פביאן סטולר, רפי דהן, יניב לוזון, גיא צרפתי (ישראל זגורי); עידו אקסברד, אלון תורג'מן.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: בוריס קליימן; ליאור לוי, ג'ורג' בייסה, לואי טהא, סמי אלקיים; בן מלכה, אלירן סיימון, שי דוד, עומר פדידה, דידי אונגר; אבי אבינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully