וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "הוכחנו את העליונות שלנו למרות השיטה"

26.5.2011 / 22:55

מכבי ת"א ומזרחי חגגו אליפות, בלאט על שארפ: "אולי זו עונתו האחרונה כשחקן, אבל לא במכבי". הקבוצה תשתתף באדריאטית

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בקלות יתרה וללא מאמץ מיוחד, מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) באליפות מספר 49 שלה עם ניצחון 64:91 על הפועל גלבוע/גליל עליון - הקבוצה שניצחה אותה באותו מעמד בסיום העונה שעברה. דיוויד בלו, שקלע הערב 19 נקודות (חמש שלשות) נבחר ל-MVP של הפיינל פור.

"זה באמת מאוד מתוק", סיכם דייויד בלאט עונה נפלאה במסגרתה הצהובים חזרו לשלוט ביד רמה בישראל והעפילו עד לגמר היורוליג, "אני רוצה להודות לכל האנשים והצוות המקצועי. עבדנו בהרמוניה, שיתוף פעולה ועשינו עבודה נהדרת עם צוות שחקנים, שאם יש דוגמה למיצוי פוטנציאל זו הקבוצה הזו. בנינו קבוצה שרצתה לשחק ביחד, לאנשים פה אכפת לשחק אחד בשביל השני".

בלאט פירגן גם ליריבה מהצפון שאיבדה את תואר האליפות שלה ואמר: "אני רוצה לברך את גליל על עונה מצוינת. גם ליאור שהוא מאמן בשנה הראשונה והגיע לפה, מגיע לו הרבה קרדיט. זה הישג בלתי רגיל. גליל קבוצה עם קלאסה שמעודדת את הדברים הטובים בכדורסל. שמחנו לראות אותם בגמר שנה שניה ברציפות. הפעם אנחנו היינו יותר חזקים. הקבוצה הזו של מכבי הייתה לדעתי אחת הטובות שהיו למכבי אי-פעם. אם לא כישרונית, לפחות מבחינה קבוצתית, וקבוצה שהייתה מוכנה לשחק כדורסל מכל הבחינות".

שארפ יישאר כעוזר מאמן?

דרק שארפ בן ה-39 התייחס לעתידו וגם להשבת צלחת האליפות: "אני עדיין רוצה לשחק, אבל נראה מה יהיה. עדיין לא דיברנו על זה, כך שאני באמת לא יודע. כל אליפות היא נהדרת, וזו אפילו מתוקה יותר אחרי שניצחנו את הקבוצה לה הפסדנו בגמר לפני שנה".

גם דיוויד בלאט התייחס לעתידו של שארפ וסיפק מידע מעניין יותר כשאמר: "קל יותר כשיש שחקן כמו דרק שארפ. הוא היה שותף לכל 15 העונות האחרונות במכבי. יכול להיות שזו שנה אחרונה שלו כשחקן פעיל, אבל אני לא חושב שזו הייתה השנה האחרונה שלו במכבי. דרק דחף את כולם בחדר ההלבשה. יש לו חלק גדול בהצלחה שלנו העונה".

אגב עתיד, מעבר לעניין שארפ, בלאט סיפר שהוא מעוניין להחתים שני שחקנים ישראלים, כאשר ידוע שבמכבי מאוד רוצים להחזיר את יותם הלפרין חוזר ומתכוונים להציע לו חוזה לשלוש שנים. אופציה נוספת שהועלתה היא הגארד היהודי-אמריקאי ג'ון שאייר. במידה שעונת ה-NBA תתבטל בגלל שביתה ושחקנים מליגת הכדורסל הטובה בעולם יעשו דרכם לעונה אחת באירופה, גם עמרי כספי יהיה מועמד בכיר לשוב למדים הצהובים.

בחזרה למשחק: גיא פניני אמר: "הגורילה ירדה לי מהגב. אני הכי שמח בעולם. לפני 10 שנים, כשהייתי בן 18, לקחתי דאבל עם קבוצת הנוער של מכבי תל אביב והיום לקחתי דאבל עם הבוגרים. זו סגירת מעגל וזה משהו מיוחד בשבילי".

ה-MVP של הפיינל פור, דיוויד בלו, אמר: "זה מאוד מתוק, במיוחד אחרי שהפסדנו את התואר בעונה שעברה לגליל. זו הוכחה לעבודה הקשה שלנו כל העונה, ואני חושב שעשינו את זה בצד ההגנתי. הצוות המקצועי שלנו עשה עבודה מצוינת העונה".

היו"ר שמעון מזרחי היה נרגש: "אני חושב שהערב הזה הוא ערב גדול, ערב שמסכם עונה מדהימה מבחינתנו. זכינו בגביע ווינר, גביע ההדינה וסגנות אליפות אירופה, מה צריך מועדון יותר מזה? למרות השיטה הקיימת הוכחנו את העליונות שלנו. הדגש הוא קודם כל על קבוצה. אף אחד לא ניסה לצבור יותר נקודות מרעהו".

על דיוויד בלאט אמר היו"ר: "הוא בחור מאוד קפדן, מאמן שקדן. הוא והצוות שלו לומדים כל יריב על בוריו, מנתחים אותו ומעבירים בוידאו לשחקנים. הם לא משאירים דבר למזל וזה מה שחשוב. פרט לזה שהוא ג'נטלמן, אדיב, יודע להתראיין ויודע לשבות את לב השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully