וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם קלנסי: "גם רנדל ודאוול לא בדיוק ידעו מה לעשות"

26.5.2011 / 21:46

סם קלנסי יודע בדיוק מה הוביל לכשלון ירושלים העונה: השחקנים חיפפו, המאמן הלך עם האנשים שלו, שגם הם לא ממש הבינו אותו. ראיון

סם קלנסי היה בין השחקנים היחידים שבאמת אמרו את אשר על ליבם העונה בהפועל ירושלים. הערב (חמישי) הוא סיים עונה מאכזבת עם הקבוצה מהבירה, כשגם ניצחון 74:94 על מכבי ראשון לציון במשחק על המקום השלישי, לא ממתיק את טעם האכזבה העצומה מהכשלון להגיע לגמר הפיינל פור ואולי לקרוא תיגר על מכבי תל אביב ולהביא לירושלים את צלחת האליפות בפעם הראשונה בהיסטוריה.

סנטר הפועל ירושלים סם קלנסי. מגד גוזני
כמו תמיד, לוקח ללב. קלנסי/מגד גוזני

סם, מה קרה לכם במהלך העונה שהוביל לכישלון הסופי?

"היו לא מעט אימונים בהם שחקנים לא עשו הגנה וחיפפו. עודד קטש הוא לא טיפוס שצועק וזה גרם לשחקנים שצריכים שיצעקו עליהם, לעשות מה שהם רוצים. יש שחקנים שצריכים שיצעקו עליהם כי רק ככה הם מגיבים כפי שצריך. אבל עודד לא צעק, ואז הם היו נטולי רסן. זו אחת מהבעיות שהיו לירושלים העונה - שחקנים פיתחו הרגלים לא טובים. היה נראה ששחקנים משחקים בצורה אגואיסטית או לא מוסרים כמו שצריך. הרבה פעמים הגבוהים לא קיבלו כדורים בצבע. אף אחד גם לא אמר לי מה התפקיד שלי, אבל הבנתי לבד כי אני אחד מהגבוהים הבודדים בקבוצה".

איך אתה הרגשת במצב הזה?

"אני טיפוס כזה שאם הוא לא מאושר רואים ומרגישים את זה. לפעמים לא הבנתי מה קטש רוצה, איך הוא רואה דברים. לפעמים היה בינינו קצר בתקשורת. ג'וואד וויליאמס למשל, הגיע ושיחק את המשחקים הראשונים אז למה אחר כך הוא לא משחק? אז קשה לו או לכל שחקן אחר לקבל את זה , במיוחד שהמאמן לא מסביר לו למה הוא לא נותן לו לשחק. כשחקן אתה רוצה לדעת מתי אתה משחק ומתי לא".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
"יש שחקנים שצריכים שיצעקו עליהם, אבל עודד לא צעק באימונים"/קובי אליהו

נשמע שהיחסים בינך לבין עודד קטש ידעו לא מעט עליות ומורדות

"לפני המשחק נגד מכבי חיפה למשל, הייתה לי תקרית קטנה עם קטש בחדר הוידאו. לא ויכוח גדול - רק חילוקי דעות. זה הוביל לכך שהוא פשוט לא העלה אותי לפרקט. הפסדנו במשחק הזה, לאו דווקא בגלל שלא שיחקתי, אבל זה היה מתסכל. היו לי לא מעט חילוקי דעות עם קטש העונה. באירופה למשל יש מחסום שפה עם המאמנים והשחקנים. בירושלים היו לא מעט אמריקאים, אבל היו בעיות אחרות. קטש העדיף לשחק יותר עם שחקנים שהוא מכיר הרבה זמן והביא מגלבוע/גליל כמו בריאן רנדל ודיון דאוול. הוא הכיר אותם שנתיים ואולי בטח בהם יותר, אבל לפעמים הרגשתי שגם הם לא בדיוק ידעו מה לעשות".

אפשר לסכם את העונה הזו כאכזבה גדולה

"מה שמתסכל זה שהייתה לנו קבוצה נהדרת. היינו יכולים להצליח יותר. אם לא היינו מפסידים באירופה ומפסידים ככה בפיינל פור הישראלי אז זה היה פחות מאכזב, אבל בסוף לא השגנו שום מטרה".

נמשיך לראות אותך פה בעונה הבאה?

"אני לא יודע. אולי אצא קצת לאירופה ואראה מקומות אחרים. אני לא רוצה לשבת על הספסל. אדבר עם הסוכן שלי ואראה מה הדיל הכי טוב עבורי. הייתי בישראל שנתיים וזה הרבה. זו הייתה עונה ארוכה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully