וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגייאר: "מי זה האיש שמנסים למכור לו את בית"ר?"

26.5.2011 / 18:20

גומא אגייאר התראיין ל"רדיו ירושלים" והעביר ביקורת על גאידמק, ברקת וקורנפיין. "מישהו מנסה לעשות משהו לא חוקי"

בית"ר ירושלים עדיין נמצאת באי ודאות גדולה ומצפה לתשובה מארקדי גאידמק. האפשרויות הן שיגיע רוכש חדש, או שמא הבעלים ישקיע בקבוצה בעונה הבאה או לפחות בשלב זה יסייע בתשלום משכורות אפריל ומאי. מי שלא מוכן לקבל אפשרות של מכירת הקבוצה לידי גורם שלישי הוא גומא אגייאר, שחוזר וטוען שבמידה וגאידמק ימכור את הקבוצה הוא צריך להיות הבעלים.

אגייאר אמר היום (חמישי) ל"רדיו ירושלים": "אני לא יודע מה קורה. הדבר הכי מתסכל עבורי זה לשמוע מאנשים ומעורכי דין שארקדי מנסה למכור את הקבוצה ועובד עם ראש העיר וקורנפיין. זה כואב מאוד לראות אותם עושים דברים כאלה מאחורי הגב שלי. למה הם רוצים למכור את הקבוצה למישהו אחר? מי זה בכלל האיש הזה שמדברים עליו ולמה מסתירים אותו כל כך? הסיבה היא כי מישהו מנסה לעשות משהו לא חוקי. לראש העיר אסור להתעסק בעסקים, זאת לא העבודה שלו. העבודה שלו היא לבנות את ההיכל ולעשות דברים למען תושבי העיר, אני מאוכזב ממנו".

אגייאר גם הסביר למה לטענתו הרכישה על ידו לא יצאה לפועל, ואמר: "כל פעם שניסיתי לקנות את הקבוצה הם שינו את התנאים ורצו עוד כסף, כך שאי אפשר היה להסתדר איתם. ניר ברקת, ארקדי גאידמק, איציק קורנפיין וישראל שלו לא יכולים לעשות דברים בסתר. אם הם רוצים לעשות דברים שיעשו אותם גלוי. ארקדי לא רצה ממני 2 מיליון דולר עבור הקבוצה, הוא רצה שאשלם על העיסקאות הכושלות שעשה בעבר עם הקבוצה. אני רק רוצה לתרום ולעזור לתושבים בירושלים ליהנות ולהיות שמחים מהעתיד של הקבוצה והעיר. אמרתי עליו שהוא כמו קדאפי כי הוא הבטיח שהוא ישלם לשחקנים ולאנשים את המשכורות והוא לא עשה זאת. איך אפשר לעשות זאת? איזה דוגמה זאת שבעלים לא משלם לשחקנים שלו ואיך ראש העיר תומך בזה?"

אגייאר הוסיף: "אני אוהב את ירושלים ומחויב אליה ואני רק רוצה לעזור לקבוצה. השקעתי המון כסף בעיר ובקבוצה ואני רוצה לדעת מה קורה עם הקבוצה שלי. אני רוצה לתת עוד ולעשות עוד אבל אני לא יודע מה לעשות עם זה כי רוצים למכור את זה לאחרים, אני ממש רוצה לבכות מזה. אני מתקשר לראש העיר ואפילו לא מעבירים לי את השיחות. השקעתי כל כך הרבה בקבוצה ובעיר וזה לא פייר. אני אוהב את ירושלים ואני אף פעם לא אוותר על זה ועת התרומה לעיר. זה משהו שאעשה עד שאמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully