וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "ננסה להשאיר שחקנים עד שלב הבתים"

26.5.2011 / 11:01

אחרי ההפסד בגמר, במועדון מעוניינים שלפחות אחד הבכירים יישאר, חמד מעדיף את מכלן. דיווח: חלוץ פרנצווארוש מועמד

"כל השבוע הייתה הרגשה שאנחנו באים לקחת דאבל. אלישע הסביר לנו שהפועל לא בתקופה טובה, אבל ראינו שבמשחקים כאלה אפשר לשים הכל בצד. עשינו עונה גדולה, מי יודע מתי בפעם הבאה נגיע למעמד הזה", כך אמרו שחקנים במכבי חיפה בעקבות ההפסד אמש (רביעי) 1:0 להפועל תל אביב, שגזל מהקבוצה חלום על דאבל.

מאוחר יותר יכנס הנשיא יעקב שחר מסיבת עיתונאים, בה יכריז באופן רשמי על מינויו של אלישע לוי לתפקיד המאמן בעונה הבאה. ההחלטה על המשך דרכו של המאמן התקבלה, כזכור, כבר לאחר משחק האליפות, אך הנשיא החליט לדחות את ההודעה על כך עד אחרי משחק הגביע, משום שבעונה שעברה לאחר ההודעה על המשך דרכו, הקבוצה איבדה את האליפות. הבלם אריק בנאדו מתכוון להיפגש עם שחר במהלך השבוע. הבלם מתלבט האם להישאר בקבוצה או לפרוש ובמהלך השיחה יוחלט על כך.

כפי שכבר פורסם, חיפה מחפשת בלם זר שישחק בעונה הבאה לצד אנדריי פיליאבסקי. ההחלטה הזו עשויה להגביר את הסיכויים של בנאדו לעזוב, מאחר ובחיפה בונים בעונה הבאה על סארי פלאח הצעיר. שי מימון יעזוב לקבוצה אחרת. הבלם הגנאי עדינאן סעיד עשוי להגיע לפתיחת האימונים של הקבוצה בחודש הבא.

תומר חמד מחזיק בהצעה טובה ממכלן, אבל גם גלזגו ריינג'רס מעוניינת בו. שחר התבטא אתמול בתקשורת הסקוטית כי הוא השלים עם העובדה שחמד יעזוב. לגבי גוסטבו בוקולי, בקרוב תוגש לו הצעה רשמית להמשיך עונה נוספת, כשהאחרון ידרוש חוזה לשנתיים. ליאור רפאלוב יעזוב כנראה לקבוצה באירופה, כשסוכנו דודו דהאן מנסה לסיים את המשא ומתן במהירות המרבית.

גורם בקבוצה אמר אמש לאחר המשחק: "ננסה להשאיר לפחות אחד מהבכירים עד שלב הבתים". בחיפה מתכוונים להציע לרפאלוב להמשיך עד שלב הבתים. אתמול עלתה מועמדותו של בן שהר להצטרף לחיפה. למרות זאת, אמו של השחקן, בתיה שהר, אמרה הבוקר לגבי מועמדותו האפשרית לקבוצה: "בן ישחק בעונה הבאה בחו"ל".

על פי המסתמן, כרגע ניר דוידוביץ' יישאר בקבוצה, אם כי בימים האחרונים הוצע למועדון שוער נבחרת סרביה, ז'ליקו ברקיץ', המבוקש גם באודינזה, שמצטרף לדלה איינוגבה שכבר הוצע לנשיא יעקב שחר. התקשורת בהונגריה מדווחת היום כי שחקנה המלטזי של פרנצווארוש ההונגרית, אנדרה שמברי, עלה כמועמד להגיע למכבי חיפה. שמברי הוזכר בעבר כמועמד להגיע להפועל פתח תקוה. העונה הוא כבש 15 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully