וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הכי גדול, באלף אחוז

26.5.2011 / 2:07

מריאנו ריברה רשם הופעה 1,000 ב-3:7 של היאנקיז על טורונטו, והפך למגיש הראשון אי פעם שעושה זאת בקבוצה אחת

על שמו של מריאנו ריברה, גדול הקלוזרים בהיסטוריה של הבייסבול, חתומים הרבה שיאים. אמש (רביעי) הוא קבע שיא נוסף, כשהפך למגיש הראשון בהיסטוריה לרשום 1,000 הופעות בקבוצה אחת. מו נכנס למשחק של ניו יורק יאנקיז במצב של 3:7 על טורונטו באינינג התשיעי ושמר על אינינג נקי מריצות. הוא גנב בכך את ההצגה מהמגיש המנצח פרדי גארסיה, ממארק טשיירה שירה להומר מספר 13 העונה ומאנדרו ג'ונס, שהתעורר והרחיק שני כדורים מעבר לגדר.

בוסטון ממשיכה להיצמד לניו יורק בפסגת ה-AL, כשכילתה זעמה ב-2:14 על קליבלנד. ג'ון לסטר, שנהנה השנה מתמיכה התקפית רחבה, שייט לניצחון שביעי העונה. קרל קרופורד העלה את אחוזי החבטה שלו עם 4 מ-4. סיאטל המשתפרת נעזרה בשישה אינינגים טובים של אריק בדארד כדי לנצח את מינסוטה 0:3. בולטימור הכניעה את קנזס סיטי 2:9, ארווין סנטנה ולוס אנג'לס איינג'לס הכניעו את טרבור קייהיל ואוקלנד 1:4. טקסס עברה את שיקגו וייט סוקס 1:2 והמשחק בין דטרויט לטמפה ביי נדחה.

ב-NL, זאק גריינקי טחן עשרה חובטים בשבעה אינינגים של עבודה, הוסיף הומראן לרפואה והעניק למילווקי ניצחון 4:6 על וושינגטון. אטלנטה גברה על פיטסבורג ב-11 אינינגים ויוסטון ניצחה את לוס אנג'לס דודג'רס 1:2. סן דייגו גברה על סנט לואיס 1:3, פילדלפיה עברה ב-19 (!) אינינגים את סינסינטי 4:5, המטס ניצחו במשחק מקוצר של שבעה אינינגים את שיקגו קאבס 4:7, אריזונה הכניעה את קולורדו 1:2 ופלורידה ניצחה את סן פרנסיסקו 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully