וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני הראל מינה את סידי במקום אחיו בהפועל תל אביב

מדובר במינוי שתכליתו לאפשר לקבוצה להתנהל עד החלטת בית המשפט בסוגיית הבעלות. סידי אמור לאשר את מינוי המאמן

המלחמה הניהולית בהפועל תל אביב נמשכת. לאחר שאלי טביב דרש ממוני הראל ללכת לבוררות תוך 48 שעות בכדי להכריע את עתיד הקבוצה מבחינה משפטית והאחרון סירב ואף הגיש כתב תביעה במטרה שבית המשפט ידון בו בחודש הבא, מינה היום (רביעי) הראל את קובי סידי, המקורב מאוד לקבוצה ומי ששימש בעבר בתפקיד ניהולי כנציגו במועדון, במקום אחיו, משה הראל, כדירקטור בקבוצה. המטרה היא להפסיק את השמועות על הקפאת הליכים והפגיעה בהכנות הקבוצה מצידו לעונה הבאה.

יועץ התקשורת של הראל, ליאור רוטנברג, הודיע היום באופן רשמי: "מוני הראל החליט למנות כנציגו בהפועל תל אביב את קובי סידי, אשר היה בעבר מנכ"ל הקבוצה. מוני רואה בסידי אדם המקובל על שני הצדדים ועל כל הגורמים הקשורים בקבוצה. מרגע זה רשאי סידי לפעול ולהעמיד קבוצה חזקה לעונה הקרובה, כשהמשימה הראשונה העומדת בפניו היא מינוי מאמן".

משמעות מינויו של סידי לתפקיד היא בעצם מענה לדרישת טביב לבוררות. סידי יתפקד כבעל הסמכות לאשר מינוי מאמן לעונה הקרובה ולצרף שחקנים עד אשר יוכרע בבית המשפט מי מבין שני הבעלים ימשיך לעמוד בראש הקבוצה. סידי שימש העונה כבורר במספר בעיות בקבוצה וגישר על הפערים מול שחקנים כמו במקרה של מהראן להלה ושי אבוטבול, להם לא שולמו משכורות ומענקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully