וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "ויצמן-יער" תחקור העברת הכספים

25.5.2011 / 13:48

המשטרה הודיעה לחברת החקירות כי התלונה תיבדק על ידה. גל חצור זומן לתשאול. סיני אישר הפרסום לפיו הוא מתכוון לעזוב

בעלי הפועל פתח תקוה, גל חצור, זומן שוב לתשאול במשטרה ועוד היום (רביעי) צפוי להגיע לפגישה עם החוקרים. כזכור, שלשום הגיע חצור ליחידת ההונאה כדי להיחקר, אבל הזימון נדחה. חצור מתכוון להודיע היום כי לא אוים על ידי עבריינים וספק אם יזומן שוב לחקירה. כפי שפורסם אתמול, חקירת הטיית המשחקים בהפועל פתח תקוה תסתיים כנראה ללא תוצאות ותעבור חזרה לידי משרד החקירות "ויצמן-יער". המשטרה הודיעה לחברת החקירות כי נושא העברת 700 אלף השקלים מחשבון הקבוצה לחשבון פרטי ייחקר על ידי החברה ולא מטעמה. כפי שפורסם אתמול, אחד הכיוונים המרכזיים שנבדקים הוא מדוע עבר הכסף מחשבון המועדון לחשבון פרטי, כשחצור הודה אתמול שהעביר את הכסף, והסביר כי עשה זאת בעקבות חובות למס הכנסה, שעשוי לעקל כספים שייכנסו לחשבון.

תומר סיני אישר אמש את הידיעה בוואלה! ספורט לפיה הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה, ולפנות אותה לגורם אחר. "כנראה שאני לא מתאים לעמוד בראש קבוצה". הבוקר הוא אמר: "האוהדים יצטרכו להשיג ערבויות של מיליוני שקלים כדי לקחת את הקבוצה לידיהם. על פי הסכם שיש לנו עם מאיר שמיר, העברת כספי התמיכה מהספונסר שהוא הביא לנו, מיליון שקל בסל הכל, תיפסק כשנעזוב".

אוהדי הקבוצה הפגינו אתמול, כצפוי, נגד ההנהלה. על אחד השלטים כתבו האוהדים: "אפי, איפה הכסף?", זאת בעקבות חשיפת הפרשה לפיה מתנהלת חקירה על העברת 700 אלף שקל מחשבון הקבוצה לחשבון פרטי, מה שאושר על ידי גל חצור בטענה שהשארת הכסף בחשבון המועדון הייתה מביאה לעיקולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully