וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שומרים על המקום הראשון בשיניים

25.5.2011 / 12:04

בוסטון איימה להעפיל לפסגת ה-AL מזרח אחרי 2:4 בקליבלנד, אבל היאנקיז הפכו פיגור לניצחון דרמטי 4:5 על טורונטו

מארק טשיירה שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Kmonicek, AP
מארק טשיירה והיאנקיז לא נותנים לבוסטון ליהנות מאוויר פסגות/AP, Kathy Kmonicek

זה לא היה המשחק הכי טוב של סי.סי. סבאת'יה, אבל סוס העבודה של ניו יורק יאנקיז שמר את קבוצתו בתמונה. המגיש בפסים גמא משחק מלא של תשעה אינינגים וכשירד הייתה קבוצתו בפיגור 4:3 מול טורונטו. אלא שסבאת'יה השיג בכל זאת את הניצחון, בזכות חבטות מפתח של קרטיס גרנדרסון באינינג השמיני והתשיעי. גרנדרסון, בעונת קריירה, השווה את התוצאה ל-4:4 כשלמשחק נותר אאוט אחד, וסינגל קצר של מארק טשיירה הכניס אותו הביתה, לריצה המנצחת - 4:5.

הניצחון השאיר את היאנקיז בודדים בפסגת ה-AL מזרח, לאחר שטמפה ביי הפסידה בדטרויט 7:6, בעיקר בגלל שני הומרים שספגה מאלכס אבילה. בוסטון הייתה מעפילה למקום הראשון אלמלא הניצחון של הפסים, כשג'וש בקט עשה את העבודה ב-2:4 בקליבלנד. הוא סגר שישה אינינגים ושני שליש והסתייע בהומר ראשון העונה של ג'ייסון וריטק.

התופעה של שלושה הומראנס כבר הפכה לעניין שבשגרה, וקרלוס קוונטין משיקגו וייט סוקס הפך לשלישי בתוך פחות משבוע שעושה זאת, ב-6:8 של הגרביים על טקסס. אוקלנד עברה את לוס אנג'לס איינג'לס 1:6 ובולטימור ביצעה קאמבק מאוחר ב-3:5 על קנזס סיטי.

גיבור אתמול קורי הארט, שרשם שלושה הומרים בעצמו, הוסיף הומר ב-6:7 של מילווקי על וושינגטון. ג'איר ג'רג'נס מאטלנטה הגיש שבעה אינינגים ושני שליש והשבית את מחבטי פיטסבורג 0:2. סינסינטי שברה שוויון באינינג התשיעי וגדעה רצף של שישה הפסדים ב-3:6 על פילדלפיה. סנט לואיס ממשיכה לנצח בפערים קטנים, הפעם 2:3 בסן דייגו לאחר 11 אינינגים. שיקגו קאבס מחצה את ניו יורק מטס 1:11, לוס אנג'לס דודג'רס עברה את יוסטון 4:5, פלורידה ניצחה את סן פרנסיסקו 1:5 ואריזונה וקולורדו חלקו ביניהן דאבל הדר. הרוקיז ניצחו במשחק הראשון 4:12 והפסידו בשני 5:2. האובדן הגדול יותר מבחינתם הוא פציעתו של חורחה דה לה רוסה, שכנראה יצטרך ניתוח טומי ג'ון וכמובן סיים את העונה.

ג'איר ג'רג'נס שחקן אטלנטה ברייבס. Gene Puskar, AP
ג'רג'נס נותן עונה מצויינת בברייבס והתוצאות בהתאם/AP, Gene Puskar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully