וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "אני מצפה לחזור לעניינים"

25.5.2011 / 10:23

שיאן העולם ב-100 מטרים יפתח עונה ביום חמישי בדיאמונד ליג ברומא, אבל לא מבטיח תוצאה מדהימה. פרנקל תתחרה בגובה

שיאן העולם ב-100 ו-200 מטרים, יוסאין בולט, יפתח מחר (חמישי) את עונת התחרויות שלו כשירוץ 100 מטרים בתחרות הדיאמונד ליג ברומא (שידור ישיר החל מ-21:00 בספורט1 וספורט1 HD), שהיא השלישית בסבב היוקרתי העונה. בולט השתתף אתמול במסיבת עיתונאים בבירה האיטלקית, והתייחס למירוץ הקרוב שבו הוא יתחרה בין השאר מול בן ארצו אסאפה פאוול, שיאן העולם לשעבר.

"אני לא מצפה למשהו מיוחד, אני פשוט מגיע כדי לרוץ ולבחון באיזה כושר אני נמצא ומה אצטרך לשפר לקראת אליפות העולם", אמר בולט והוסיף: "קשה לי לדעת איזו תוצאה אני יכול לקבוע כרגע, מה שבטוח זה שאני אעשה את המקסימום. היו לי אימונים טובים כך שאני מצפה לזמן טוב".

בולט ינסה להגן השנה על התואר הכפול שלו מאליפות העולם ב-2009 ולקראת הקיץ העמוס שלו הוא אמר: "שיאים אף פעם לא היו מטרה בשבילי. המטרות שלי הן תארים באליפויות העולם ובמשחקים האולימפיים. אני רוצה להראות לעולם שחזרתי ואני לא צריך לשבור שיאי עולם כדי להוכיח את זה".

בולט התייחס גם לעונה שעברה שבה הוא הפסיד לטייסון גיי בדיאמונד ליג בשטוקהולם ואמר: "אי אפשר לנצח בכל מירוץ. העונה שעברה לא הייתה ממש טובה מבחינתי, ובעונה הזאת אני מתכוון לחזור לעניינים. אני מוכן ומרוכז, ואני מתכוון להוכיח לכל העולם שאני עדיין הטוב ביותר".

מלבד פאוול ירוצו נגד בולט ברומא שני ג'מייקנים נוספים, מייקל פורסיית ולרון קלארק. ישלימו את הליין-אפ מונזבוס אדוארדס האמריקאי, קים קולינס מסנט קיטס, כריסטוף למייטרה ומרטיאל מ'בנדיוק הצרפתים וריצ'ארד תומפסון הטרינידדי.

הנציגה הישראלית בתחרות ברומא תהיה שיאנית ישראל בקפיצה לגובה דניאל פרנקל, שניתרה השנה ל-1.94 מ'. פרנקל תתמודד מול היריבות הטובות בעולם וביניהם בלנקה ולאסיץ' הקרואטית ואנטונייטה די מרטינו האיטלקיה. פיליפס אידוו הבריטי יהנה מחסרונו של טדי טאמגו הצרפתי בתחרות לקפיצה משולשת וינסה לקבוע תוצאה מרשימה. אליסון פליקס תנסה לרשום ניצחונות נוסף בליגה היוקרתית, ותתחרה גם ב-200 וגם ב-400 מטרים לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully