וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת התשלומים המעניינת של ניו יורק מטס

24.5.2011 / 20:59

עסקה מוזרה של הבעלים פרד וילפון עם שחקן העבר בובי בונייה תעלה לקבוצה 30 מיליון דולר והיא "מדממת מזומנים"

שמח בניו יורק מטס. אף על פי שהקבוצה מתפקדת באופן סביר, הדליק הבעלים פרד וילפון את הגזרה שוב ביומיים האחרונים.

וילפון נתבע על ידי עמותת נפגעי ברנרד מיידוף, והחשש שלו הוא כי יאבד את הקבוצה, מלחמה שהוא מנהל עם העמותה כבר חודשים ארוכים. בניסיון לייצר אמפתיה, הוא תקף אתמול (שני) ב"ניו יורקר" את כוכבי הקבוצה. על חוזה רייס אמר כי "הוא חושב שיקבל את הכסף של קרל קרופורד, אבל שום דבר לא הלך לו טוב בקריירה, הוא לא יקבל את זה". על קרלוס בלטראן אמר: "היה שמוק בניו יורק ששילם לו המון כסף בהתבסס על סדרה אחת ב-2004. הוא אולי 70 אחוז ממה שהיה". על דייויד רייט אמר: "שחקן טוב מאוד, אבל לא כוכב".

אלא שזה לא הסוף. היום (שלישי) פורסם ב"ניו יורק דיילי ניוז" ראיון עם וילפון, ובו הוא מודה שהקבוצה "מדממת מזומנים" (תרגום חופשי ל-bleeding cash) וצפויה לאבד 70 מיליון דולר. הדרך שבה יצר את הגרעונות הללו מעניינת.

העובדה שווילפון השקיע הון אצל הנוכל ברנרד מיידוף ידועה. מסתבר שהשניים שיתפו פעולה על מנת להיפטר מהחוזה של בובי בונייה. לאחר 1999, הקבוצה תכננה לשחרר את בונייה ולהיות חייבת לו 5.9 מיליון דולר. במטס בנו על התשואות מקרן הגידור של מיידוף והציעו לבונייה 1.2 מיליון דולר לעונה במשך 25 שנה החל מ-2011, השנה הנוכחית - כ-30 מיליון דולר. התוכנית של המטס הייתה להשקיע את החוב המקורי אצל מיידוף ובכך לצאת עם רווח מהדיל המוזר.

אלא שהכסף הזה כבר לא קיים, וכך, בנוסף לפיירול הגדול של הקבוצה, הנטל של בונייה קיים זמן רב לאחר פרישתו. הוא, אגב, לא ממש סובל. בנוסף ל-1.2 מיליון דולר של המטס הוא מקבל 500 אלף דולר לשנה מבולטימור ועוד 200 אלף דולר מהליגה, שכר עבודה במסגרתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully