וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לוזון: "חסר לנו שלא נישאר"

הדס גרינברג

24.5.2011 / 20:59

שחקני הפועל פתח תקוה יודעים שאסור להם לשמוט את היתרון מול כפר סבא בגומלין. סיני: "אם חצור עוזב, אני הולך איתו"

ספורט 5

הפועל פתח תקוה המחישה הערב (שלישי) את הבדלי הרמות בין ליגת העל ללאומית, כשהביסה ללא בעיות מיוחדות 1:4 את הפועל כפר סבא במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף המבחנים. הירוקים יארחו את המשחק השני ביום שישי, אך גם הם כבר משמיעים קולות של כניעה ויודעים שרק נס יחזיר אותם לליגת העל אחרי שלוש שנים בליגת המשנה. הפועל פתח תקוה, לעומת זאת, התגברה על כל הפרשיות והחקירות שפקדו את המועדון, הציגה יכולת טובה כמו במשחק באשקלון ושוב זכתה בניצחון מוחץ.

גילי לנדאו: "הסיפור עדיין לא נגמר"

"המשחק הבא ממש לא לפרוטוקול בלבד", אמר בסיום גילי לנדאו, מאמנה של הפועל פתח תקוה. "אנחנו בעיצומו של שבוע מאוד חשוב למועדון. המשחק באשקלון נתן משוב חיובי והיום פתחנו בבליץ. אני שבע רצון ומתרכז עכשיו במשחק בכפר סבא. שם יהיה סיפור שונה, זה עדיין לא נגמר. בונים אצטדיון חדש בפתח תקוה וזו סיבה מספיק טובה כדי להישאר בליגת העל. זה מה שאמרתי לשחקנים. אני אשאר גם בעונה הבאה, יש על מה לעבוד".

חבר ההנהלה תומר סיני אמר: "עוד לא נשארנו בליגה. ניצחנו 1:4, אבל זה לא נגמר ואסור לנו להיות זחוחים. עברו עלינו חודש וחצי מאוד קשים. זה התחיל בפיטורים של יובל נעים, שבסך הכל עשה עבודה טובה והוביל את הקבוצה לרצף של ניצחונות. הגענו לאיזה תאקל מסוים ונפרדנו. לגבי המשך דרכו הוסיף: "באתי עם גל חצור, הוא הביא איתי להפועל פתח תקוה ונתן לי יד חופשית לעשות כל מה שצריך כדי שהקבוצה תצליח. אם הוא הולך, אני הולך איתו".

כובש הצמד יניב לוזון: "שיחקנו כדורגל יפה מאוד במחצית הראשונה, חזרנו לימים היפים. נצטרך לסיים את הסיפור ביום שישי ולתת את החותמת האחרונה. אני מאמין שזה יספיק לנו, חסר לנו שלא נישאר. אנחנו לא מתעסקים במה שקורה מסביב, גם גילי כזה וזה מה שהוא שידר לנו. אנחנו לא מתייחסים לכל הפרשה".

בצד השני, גיא עזורי כבר חושב על העונה הבאה: "ניסינו, אבל לצערנו יש הבדלי רמות. רצינו והאמנו, אבל היכולת מנצחת והפועל פתח תקוה קבוצה יותר טובה. אם מסתכלים על שתי הקבוצות אז ברור שלהפועל פתח תקוה מגיע להיות בליגת העל. ידענו מראש שהסיכויים לא גבוהים, אבל ננסה לעשות הכל בגומלין. באתי עם מחשבה לעונה הבאה, לא חתמתי רק לשני המשחקים. הפועל כפר סבא זה מועדון רציני שעשה הרבה בעבר ואנחנו רוצים שיעשה גם בעתיד. כדי שזה יקרה צריך לבנות מלמטה. אני מאמין שהפועל כפר סבא תצליח לחזור בהמשך לליגת העל וגם תישאר שם שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully