וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: התקדמות במגעים עם המשקיע האמריקאי

24.5.2011 / 18:36

בסביבת ראש העיר ניר ברקת מדווחים על תזוזה חיובית. נציגו ביקר בבית וגן. במידה שלא יחול שינוי, האוהדים מתכננים הפגנה

התקרבות במגעים בין ארקדי גאידמק לאיש עסקים היהודי-אמריקאי המבקש לרכוש את בית"ר ירושלים. אמש (שני) התקיימה שיחה בין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שמתווך בעסקה לבין איש העסקים, ונראה כי העניינים מתקדמים ועשויים להגיע לכדי סיום חיובי בתקופה הקרובה. עם זאת, בסביבתו של ראש העיר ממליצים להיות סבלניים ולחכות להתפתחויות. דבר נוסף שיכול אולי להעיד על רצינות כוונותיו של אותו משקיע, זה שנציגו ערך היום ביקור במתחם האימונים של הקבוצה בבית וגן.

מבחינת גאידמק, קיימות שלוש אפשרויות לרכישה: אחת מהן היא של גומא אגייאר, אותה מעדיף בשלב זה גאידמק לשים בצד. השנייה היא של קבוצת אנשי העסקים האנגליים, שבראשם עומד משה דדש. השלישית והחדשה יחסית היא של המשקיע מארה"ב, שכאמור שודך למועדון על ידי ראש העיר.

בבית"ר ירושלים לא מעורבים בנושא המו"מ אך קיבלו מסר מאנשי גאידמק כי במידה שבקרוב לא תחול התקדמות ממשית, ימצא הבעלים של המועדון פיתרון כלכלי לבעיית משכורות חודש אפריל שטרם שולמו לשחקנים.

אוהדיה המודאגים של הקבוצה מעוניינים לשוחח עם גאידמק, וניסו לעשות זאת דרך היו"ר איציק קורנפיין וגם באמצעות אנשיו של הבוס אך נתבקשו להתאזר בסבלנות. בכל מקרה, האוהדים לא מתכוונים לחכות יותר מדי, ובמידה שעד סוף השבוע הקרוב לא יהיו שינויים משמעותיים הם שוקלים לערוך הפגנה בנוגע לעתיד המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully