וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לפי התקשורת, חיפה מגיעה פייבוריטית לגמר"

נציגי הפועל תל אביב ומכבי חיפה התייצבו למסע"ת הרשמית לקראת גמר גביע המדינה, אלי גוטמן אומר: ”אולי חיפה פייבוריטית, אבל לא הייתי מספיד אותנו”. אלישע לוי: "אם נזכה בדאבל, ניזכר כאחת הקבוצות הגדולות של המועדון"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

גמר גביע המדינה הוא גם ככה אחד מאירועי השיא של הכדורגל הישראלי, אבל נדמה שהמפגש מחר (רביעי) בערב יהיה מסקרן מתמיד: מכבי חיפה והפועל תל אביב ישחקו מול איצטדיון רמת גן הגדוש בקרב ישיר על הגביע, ושתי הקבוצת הטובות ישראל ייפגשו לראשונה בתולדותיהן במעמד המחייב הזה.

הירוקים, שכבר זכו באליפות, ירצו לזכות בדאבל מתוק במטרה להשלים עונה חלומית. האדומים, מנגד, ירצו להציל משהו מהעונה המבולבלת הזאת, בתקווה להשכיח את התקופה הלא מרשימה של הקבוצה בזמן האחרון.

אלי גוטמן (משמאל), הפועל תל אביב, אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, לקראת גמר גביע המדינה. קובי אליהו
רוצה לפצות את האוהדים. גוטמן עם הגביע/קובי אליהו

באדיר: "זה משחק העונה"

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן פתח ואמר: "מדובר בשני מועדונים גדולים שמתמודדים על גביע המדינה, שתי קבוצות טובות שבשנים האחרונות מתמודדות באופן קבוע על תואר האליפות. צפוי להיות משחק מעניין עם הרבה שחקנים טובים, אנחנו מצפים בקוצר רוח להתמודדות הזאת מחר, ואני מקווה שקודם כל הכל יעבור בשלום כי צפוי פה הרבה מאוד קהל.

"אין ספק שכדורגל הוא משחק של מומנטום, וחיפה מגיעים במומנטום טוב יותר", המשיך גוטמן, ואמר בציניות: "כמו שאני ניזון מהתקשורת, הם הפייבוריטים. כמובן שהם זכו באליפות וזה נותן להם את הזכות להיות פייבוריטים, אבל במשחק אחד ביום נתון לא הייתי מספיד אותנו".

קפטן הקבוצה ואליד באדיר אמר: "המשחק מחר הוא משחק העונה, אנחנו מחכים לו כל השנה. יהיה הרבה קהל, עם שתי קבוצות טובות, ואנחנו מוכנים. אני מקווה שיהיה מעניין ושכולם ייהנו".

באדיר נשאל על ההשפעה של המאבקים בהנהלה על הקבוצה: "לא רוצה להיכנס למה שקרה עם הבמבי אלא להתרכז במשחק מחר. אנחנו רוצים לבוא מוכנים ולתת את הנשמה בשביל האוהדים והמועדון. כשאני משחק נגד מכבי חיפה זה תמיד עושה לי משהו טוב".

גם אלי גוטמן התייחס לסכסוך בהנהלה: "אין ספק ששקט נפשי זה לא מוסיף, אבל אנחנו בצוות המקצועי והשחקנים מחויבים להתנתק מכל מה שקורה ולספק את הסחורה. כמו שוואליד אמר, יבוא הרבה קהל של הפועל תל אביב ולמענו אנחנו צריכים לעשות הכל ולהשאיר את הכל מאחורינו".

מימין: ניר דוידוביץ', אלישע לוי, מכבי חיפה, אלי גוטמן, וואליד באדיר, הפועל תל אביב לקראת גמר גביע המדינה. קובי אליהו
כל החבורה ביחד, הגביע באמצע/קובי אליהו

אלישע לוי: "חוזה חדש? אין לי תשובות"

מנגד, גם בצד הירוק המוטיבציה גבוהה. קפטן מכבי חיפה ניר דוידוביץ' נזכר ש"אני זכיתי בגביע האחרון שלנו, ואני יודע שזו בהחלט יכולה להיות עונה נהדרת מבחינת המועדון. מצד שני, אנחנו לא שוכחים שמולנו נמצאת קבוצה נפלאה שזכתה בהרבה תארים וניצחה אותנו לא מעט פעמים".

אלישע לוי מזכיר ש"אם נזכה בגביע ובדאבל, אני בטוח שניזכר כאחת הקבוצות הגדולות. הדאבל האחרון של מכבי חיפה היה לפני הרבה מאוד שנים, וגם אם נזכה בלי לבוא ולדבר אלא לעשות, נקבל מקום ראוי ומכובד. למעט גולסה כולם כשירים, יהיה לנו סגל מלא ואני מקווה שנבוא במוכנות גבוהה בהתאם למעמד ואכן נוכל לזכות".

המאמן נשאל האם הוא מצפה להמשיך בעונה הבאה: "צר לי לא לתת תשובות מלאות במעמד הזה. הדבר החשוב ביותר זה גמר גביע ורק על זה אני רוצה לדבר".

כמו כן אלישע נשאל האם משהו השתחרר אצלו אחרי הזכייה בתואר: "במאבק על אליפות, כולם במתח וגם בהפועל תל אביב היו במתח. אחרי שזכינו באליפות, שהייתה חשובה מבחינתנו במיוחד, אני חושב שזה די ברור ונורמלי. נכון לעכשיו יש תחושה של סיפוק, אבל אתה לא יכול לקחת גמר גביע מול הפועל תל אביב כשאתה בא בתחושה של הקלה".

ניר דוידוביץ' נשאל אם זה המשחק אחרון שלו: "יש לי חוזה לעוד עונה, אז צריך להפנות את השאלה הזאת למישהו אחר. זה לא מעניין אותי, זה משחק הכי חשוב מבחינתי ומבחינת המועדון, ועד שזה לא נגמר אנחנו לא מתעסקים בדברים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully