וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הפגזה מכל הלב

24.5.2011 / 11:57

קורי הארט הפציץ עם שלושה הומרים ב-3:11 של מילווקי על וושינגטון. בכורה לצ'ייז אטלי ב-3:10 של הפיליז על סינסינטי

קורי הארט שחקן מילווקי ברוורס. Morry Gash, AP
נתן תפוקה של שבועיים במשחק אחד. קורי הארט/AP, Morry Gash

אנחנו כבר בסוף מאי ולקורי הארט, שחקן מילווקי ברוורס, עדיין לא היה נכון ללילה החולף הומראן אחד לרפואה. עכשיו יש לו כבר שלושה. הארט סילק את הכדור שלוש פעמים מחוץ לגדר כשהוא מכניס הביתה שבעה רצים ב-3:11 על וושינגטון. יובאני גייארדו זרח במשחק הזה עם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים.

מזל טוב גם לצ'ייז אטלי מפילדלפיה, שלאחר פציעה ארוכה שב להרכב הפיליז. התוצרת שלו הייתה אפסית, אבל ג'ימי רולינס והתקפת קבוצתו הלמו היטב בברונסון ארויו וסינסינטי וניצחו 3:10. ארוי ספג תשע ריצות בשני אינינגים ושני שליש. אלברט פוחולס חבט להומר ב-1:3 של סנט לואיס על סן דייגו.

בוסטון הובילה 1:2 בקליבלנד, אבל דניאל בארד שוב לא הצליח לשמור על היתרון, ספג שתי ריצות והרד סוקס הפסידו 3:2. ארבע הכנסות רצים של ג'יי סי ארנסיביה עשו את ההבדל בברונקס והעניקו לטורונטו ניצחון 3:7 על היאנקיז הבינוניים. אלכסי אוגנדו היה כיבוי אורות ב-0:4 של טקסס על שיקגו וייט סוקס, כשהרשה חמש חבטות בלבד וסילק שישה חובטים בסטרייקאאוט בתשעה אינינגים של עבודה. ג'וש המילטון ירה להומר ראשון העונה לאחר שחזר מפציעה.

לוס אנג'לס איינג'לס גברה על אוקלנד 1:4, יוסטון ניצחה את לוס אנג'לס דודג'רס 3:4 וטמפה ביי שמרה על מקומה בראש ה-AL מזרח למרות הפסד 6:3 בדטרויט.

צ'ייז אטלי שחקן פילדלפיה פיליז. Matt Slocum, AP
לא עשה הרבה, אבל לפחות נתן השראה. אטלי/AP, Matt Slocum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully