וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: דני לוי התפטר, תומר סיני בדרך

24.5.2011 / 10:37

חבר עמותת הפועל פ"ת מימש את איומיו, ואמר: "שונא את הקהל המגעיל, אף אחד לא יישאר". החקירה נגד הקבוצה נמשכת

דני לוי החליט הבוקר (שלישי) להתפטר מעמותת הפועל פתח תקוה, ככל הנראה יחד עם בנו שנמצא איתו בעמותה. זאת ככל הנראה על רקע הפרשות האחרונות במועדון.

כזכור, לוי כבר הודיע בעבר שיעזוב את הקבוצה עם פתיחת העונה הבאה, אך החליט להקדים את התפטרותו עוד לפני צמד המשחקים הגורליים שייערכו השבוע מול הפועל כפר סבא על המקום בליגת העל. מסתמן כי גם חבר ההנהלה תומר סיני צפוי להודיע על עזיבתו.

דני לוי אמר היום כי "החלטתי לעזוב כי אני שונא את הקהל המגעיל של הפועל פתח תקוה. ההחלטה התגבשה כבר מזמן. חשבתי לעזוב בתום העונה, אבל החלטתי להודיע כבר היום על התפטרותי מהעמותה ולמעשה הקדמתי את ההודעה ועכשיו היא הפכה לרשמית".

לגבי השאלה האם תומר סיני יעזוב, השיב לוי: "ככל הידוע לי גם סיני בדרך החוצה. אף אחד לא יישאר, כולל גל חצור. עכשיו נראה עם מי האוהדים יסתדרו בעונה הבאה". סיני עצמו אמר בתגובה: "עדיין לא קיבלתי שום החלטה לעזוב, וכל עוד לא הודעתי אחרת אני נשאר בהפועל פתח תקוה".

יחד עם זאת ראוי לציין כי סיני כבר התפטר בעבר מעמותת הפועל פתח תקוה והוא לא רשום כבעל תפקיד במועדון, מה שעשוי להקשות עליו בסופו של דבר לכהן כבעלים בעונה הבאה. ללא קשר, הקבוצה אמורה לעמוד היום לדין בגין פרשת העברת הזכויות, ואם לא יקרה שינוי משמעותי כל בעלי התפקידים בהפועל פתח תקוה עדיין לא יוכלו להיקרא כבעלים או להיות בעלי זכות חתימה.

במקביל, האוהדים מתכננים לפתוח במחאה נגד הקבוצה, זאת בעקבות התנהלות המועדון: "אנו מתכננים הפגנה המונית בעקבות הפרסומים על אי סדרים כספיים בהפועל פתח תקוה. אנו מתכננים את צעדנו בחוכמה".

חקירת המשטרה צפויה לחזור ל"ויצמן-יער"

חקירת המשטרה בגין הטיית המשחקים בהפועל פתח תקוה תסתיים כנראה ללא תוצאות, ותחזור בתוך זמן קצר למשרד החקירות "ויצמן יער", שחוקר במקביל את נושא העברת 700 אלף השקלים מחשבון הקבוצה לחשבון פרטי.

היום (שלישי) צפוי להגיע הבעלים גל חצור לתשאול בגין חשד שנסחט באיומים על ידי עבריין מוכר כדי להגדיל את סכום הפיצויים למאמן יובל נעים, אבל חצור טוען עוד לפני התשאול: "אין כאן שום עניין של סחיטה באיומים. כל הכסף שעבר ליובל נעים, עבר בצורה חלקה ללא שום התערבות חיצונית".

יש לציין כי המשטרה חוקרת את נושא הסחיטה באיומים לאחר ש"ויצמן-יער" גיבשה ממצאים, שעלו מתוך חקירת בקרת התקציבים בנוגע לסכום הפיצויים. לדברי גורמים במשטרה, נעים סיפר בחקירתו כי הגיע עם עוד אדם (העבריין בן כהן) לפגישה, אך הוא לא התערב בנושא, כפי שחצור כבר אישר.

בינתיים, כאמור, למשטרה אין קצה חוט שיוביל אותה להגשת כתב אישום, וההערכה היא שלאחר שיגיעו עוד מספר אנשים לחקירה, היא תסתיים. לגבי שמועות שהגיעו למשטרה לפיהן התנהלו הימורים לגבי משחק אימון שקיימה הקבוצה באילת מול קבוצה מחו"ל, אמר גורם המעורב בחקירה: "גם אם זה נכון, אין לנו שליטה על זה. למשחק אימון אין השפעה".

כפי שפורסם אתמול, אחד הכיוונים המרכזיים שנבדקים הוא מדוע עברו יותר מ-700 אלף שקל מחשבון המועדון לחשבון פרטי. חצור הודה אתמול שהעביר את הכסף, והסביר כי עשה זאת בעקבות חובות למס הכנסה, שעשוי לעקל כספים שייכנסו לחשבון.

"ויצמן-יער" הגיבה היום לראשונה על החקירה המתנהלת בגין העברת הכספים. "הועברו אלינו ממצאים מטעם בקרת התקציבים", הודה אחד הבעלים, אשר ויצמן. "לאחר ישיבות ודיונים בנושא גובשו דרכי פעולה. חקירתנו בעיצומה וברגע שיהיו ממצאים הם יגיעו לידי הגורמים המוסמכים. כשהמשטרה תסיים את עבודתה, החקירה תחזור אלינו ואם יימצאו כיוונים פליליים הם יועברו לידיה", הוסיף ויצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully