וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "לא באמת מעכל שאבי כהן איננו"

23.5.2011 / 22:32

טורניר הסטריטגול בטדי הוקדש לזכרו של כדורגלן העבר. מאמן מכבי ת"א השתתף במשחק ראווה מול כוכבי ירושלים

הערב (שני) התקיים בירושלים טורניר ה'סטריטגול' המסורתי שקיימה עיריית ירושלים באצטדיון טדי זו השנה הרביעית ברציפות. השנה החליטה העירייה להקדיש את הטורניר לזכרו שלכדורגל העבר אבי כהן ז"ל, כאשר לפני המשחק נערך טקס לזכרו בהשתתפות בני המשפחה וחברים. לאחר הטקס נערך משחק ראווה בו נטלו חלק כוכבי עבר כאשר בצד התל אביבי שיחקו מוטי איוניר, ניר לוין, אבי כהן הירושלמי ואורן זיתוני ואילו בצד הירושלמי שיחקו מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי ועוזרו דוד אמסלם, דני נוימן, מישל דיין והשופט איתן תבריזי.

"באנו לכאן ויצאנו עם ניצחון למרות השיפוט הביתי, ניצחנו בכוח ועוד בטדי". אמר איוניר, שהראה במהלך המשחק כי הרצון לנצח עדיין קיים אצלו גם כאשר מדובר במשחק ראווה. איוניר התווכח עם השופטים, ירד לגליצ'ים ולא הסכים לוותר על הניצחון עד שהוא וחבריו עשו מהפך וקבעו את תוצאת הסיום - 9:10 לתל אביבים.

"בשבילי אבי כהן הוא לא רק סמל וכוכב בכדורגל הישראלי, הוא היה אחד החברים הקרובים ביותר שהיו לי. אני יכול לומר שזו אבידה ושעד היום אני עדיין לא באמת מעכל שאבי איננו. לפעמים אני חושב שאולי הוא סתם נסע לטיול בחו"ל ושהוא עוד יחזור. אנחנו לא ממש מצליחים להבין את זה. עיריית ירושלים עשתה פה דבר ענק, נדרנו מעל הקבר של אבי שנעשה הכל כדי להנציח את שמו ואירועים כאלה הם כבוד גדול לאבי כהן וכבוד גדול לעיריית ירושלים שיזמה את האירוע הזה. אנחנו מבטיחים לבוא לכל אירוע לזכרו כדי להנציח את החבר והשחקן היקר הזה".

במסגרת האירוע נערך טורניר התקשורת המסורתי בו זכתה נבחרת "ידיעות אחרונות". נבחרת וואלה! השתתפה בטורניר והודחה לאחר שני הפסדים מכובדים בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully