וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "נערכים לעונה הבאה בלי לסגור שום דבר"

23.5.2011 / 20:03

מאמן בית"ר בטוח שחוסר הוודאות הכלכלי יחלוף. הסכם בין בית"ר לסכנין ניקה את הקבוצה מאשמה על אירועי השבת

בשוך המהומות שהיו במשחק הליגה בין בני סכנין לבית"ר ירושלים ביום שבת, הודיעה היום (שני) ההתאחדות שתעמיד לדין את בני סכנין. זאת בגין התפרעות אוהדים (השלכת חזיז ואבוקה) וקריאות גזעניות (נהמות לעבר סמואל יבואה).

בתחילה, הודיעה ההתאחדות כי גם בית"ר תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה, שגרמו נזק לתאי השירותים באיצטדיון "דוחא", אך מאוחר יותר בוטלה העמדת הקבוצה לדין. הסיבה: שתי הקבוצות הגיעו להבנה ביניהן לפיה בית"ר תשלם לסכנין 5,000 שקל כפיצוי.

הדו שיח בין השתיים מפתיע במיוחד מפני שבבית"ר כעסו מאד על סכנין, וטענו שקבלת הפנים אותה קיבלו הייתה אלימה במיוחד. הירושלמים טענו שבמהלך המשחק קיללו המאבטחים המקומיים את רוני לוי, ושאוהדי סכנין זרקו לתוך המגרש נפצים וזיקוקים ועשו פיצוצים. בעקבות הניצחון במשחק (0:1) נשארה סכנין בליגת העל לעונה נוספת.

כזכור, אחרי שבדקה ה-85 הבקיע מהראן אבו ריא את שער הניצחון לזכות סכנין, נזרק מחוץ לאיצטדיון חזיז ליציע, שפגע באוהד סכנין, שמאוחר יותר איבד את עינו.

למרות חוסר הוודאות אנחנו עובדים על העונה הבאה", אמר רוני לוי בהמשך הערב בטורניר הסטריטגול שנערך בטדי. "אנחנו עושים את כל ההכנות, אבל בלי לסגור שום דבר. נקווה שהדברים יסתדרו כמה שיותר מהר כדי שנוכל להחתים את השחקנים אותם אנחנו רוצים לעונה הבאה. אני ממש לא מודאג, בית"ר ירושלים זה מועדון גדול מאוד ואני מאמין שהדברים יסתדרו בסופו של דבר. אני רואה את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully