וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: השליטים של אוהיו

23.5.2011 / 11:05

קליבלנד הראתה לסינסינטי מי בעלת הבית עם ניצחון 4:12 וסוויפ. 13 סטרייקאאוטים לפליקס הרננדז וג'יימס שילדס

אסדרובל קבררה שחקן קליבלנד אינדיאנס. Tony Dejak, AP
ממשיך בתנופה. אסדרובל קבררה/AP, Tony Dejak

אסדרובל קבררה וקליבלנד אינדיאנס פתחו את עונת 2011 בצורה סנסציונית, והציפיות היו שיירגעו בשלב מסוים. עבור השורטסטופ, לפחות, העסקים כרגיל גם בסוף מאי. קבררה ירה אמש (ראשון) לשני הומראנס וסייע לשבט לעבור את סינסינטי 4:12 ולהשלים סוויפ מרשים בסדרה של אוהיו. הוא גם רשם חמש חבטות בחמש עליות לצלחת.

בברונקס פיגרו היאנקיז 3:1 מול המטס, אבל שמונה ריצות של הפסים באינינג השביעי עזרו להם לנצח 3:9. קרטיס גרנדרסון הוסיף את ההומר ה-16 שלו העונה לרשימה. טים וייקפילד צלח שישה אינינגים ושני שליש ובוסטון ניצחה את שיקגו קאבס 1:5. מאט הריסון לא נבהל מרוי אוסוולט ופילדלפיה, ועם שמונה אינינגים ושליש מנע מטקסס סוויפ שלילי בעיר האחווה כשניצח 0:2.

לאחר פתיחת עונה בינונית, פליקס הרננדז חוזר לעניינים. האס של סיאטל מעך 13 חובטים בסטרייקאאוט וניצח את סן דייגו 1:6. גם ג'יימס שילדס טיגן 13 ב-0:4 של טמפה ביי על פלורידה, כשהוא מרשה שלוש חבטות בתשעה אינינגים. ה-ERA שלו עומד על 2.00.

מילווקי גברה על קולורדו 1:3 עם שבעה וחמישה של רנדי וולף, כשאובלדו חימנז מפסיד אף על פי שהרשה שתי חבטות בלבד. הסיבה: הוא גם אפשר חמש הולכות. שיקגו וייט סוקס ממשיכה במסע ההתאוששות עם 3:8 על הדודג'רס. בולטימור גברה על וושינגטון 1:2, יוסטון ניצחה את טורונטו 2:3, ריק פורסלו ודטרויט מיגרו את פיטסבורג 0:2, סן פרנסיסקו עברה את אוקלנד 4:5, אריזונה הכניעה את מינסוטה 2:3, לוס אנג'לס איינג'לס כופפה את אטלנטה 1:4 וסנט לואיס עברה במשחק דרמטי את קנזס סיטי 8:9.

ג'יימס שילדס שחקן טמפה ביי רייז. Jeffrey Bowen, AP
איזו עונה הוא נותן. שילדס/AP, Jeffrey Bowen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully