וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "הגעתי לרמות פחד שלא הכרתי"

אריאל נוי

23.5.2011 / 7:05

מאמן קרית שמונה היה על המטוס שביצע נחיתת אונס בנתב"ג והוסיף: "הבטחתי לעצמי כמה הבטחות, עכשיו צריך לממש אותן"

דניאל בוק

צפו בבן שמעון אחרי נחית החירום
צילום: דניאל בוק, אורי לנץ. עריכה: יאיר דניאל

מאמן עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, היה הלילה (בין ראשון לשני) על המטוס שהמריא לכיוון שדה התעופה ניוארק שבניו ג'רזי, אבל חזר לנתב"ג וביצע נחיתת חירום. בן שמעון סיים את העונה עם קבוצתו ביום שבת לאחר ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב במחזור האחרון בפלייאוף העליון של ליגת העל. אחרי נחיתת האונס הוא אמר: "ברגעים כאלה אתה מבין כמה חשוב לחיות. ברגעי הלחץ הבטחתי לעצמי כמה הבטחות, עכשיו צריך לממש אותן".

בן שמעון הוסיף על התחושות שלו כשאמר בגלי צה"ל: "בדרך כלל אנחנו נוטים להעצים ארועים, אבל הפעם זה היה אמיתי. הגעתי לרמות פחד שלא הכרתי. אתה רואה את התמונות הקשות ביותר, ראיתי את הזרם של הדלק שיוצא מהמנועים, את הדיילים הולכים להתייעץ. הילד שלי בן השלוש היה על הברכיים שלי. אין לך מה לעשות במקרה כזה, אלו רגעים קשים מאוד. זו חוויה מאוד-מאוד קשה".

מטוס בואינג 777 של אל-על בטיסה 027 שיעדה שדה התעופה ניוארק, ועליו 279 נוסעים, נחת לפני זמן קצר בנחיתת חירום בנמל התעופה בן גוריון. חשד לשבר בגלגל הכנף השמאלית גרם למטוס לשוב על עקבותיו. לפני שנחת, בשעה 05:30 בבוקר, נאלץ המטוס לרוקן את מכלי הדלק שלו מעל הים, במטרה לצמצם את הסכנה בטרם ינחת. עם הנחיתה, הופנו נוסעי המטוס למטוס חלופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully