וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "אפשר לעשות את העונה עוד יותר מתוקה"

22.5.2011 / 21:49

נשיא מכבי חיפה נאם בפני השחקנים במסיבת סיום העונה: "האמנתי בכם". ארבייטמן התאמן, עשוי לקבל פנייה

שלושה ימים לפני גמר גביע המדינה, מכבי חיפה חגגה הערב (ראשון) במלון "דן כרמל" את מסיבת הסיום של העונה בנוכחות הנשיא, יעקב שחר. הנשיא נשא נאום, ואמר לשחקנים: "הייתה לנו אליפות מתוקה שמה שייחד אותה זה הביחד שלנו. כל העונה היינו יחד, גם בטוב וגם ברע. האמנתי בכם ואמרתי לכם עוד כשהגעתי למחנה האימון בבולגריה שאפשר למחוק את כל מה שהיה בעונה שעברה בעונה הבאה. אני מודה לכל השחקנים והצוות המקצועי. התרגשתי מאוד באליפות הזו, יותר מכל אחת אחרת. אני מזכיר לכם שלא נגמרה עדיין העונה ושנוכל לעשות אותה מתוקה יותר אם נזכה בגביע".

בתוך כך, בקבוצה נמשכות ההכנות המקצועיות למשחק. עושה רושם שאלישע לוי לא יערוך שינוי משמעותי בהרכב. חמישיית ההגנה לא אמורה להשתנות, כשההערכה היא שאייל משומר יהיה כשיר למשחק. סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ליאור רפאלוב ותומר חמד אמורים לפתוח, כשהשינוי היחיד שעשוי לשקול המאמן הוא שחקן קישור נוסף, כנראה עידן ורד, על חשבון ולדימיר דבאלישווילי. אייל גולסה לא ישחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. לוי אמר לשחקניו: "עדיין לא צריך לחגוג, יש את הגביע".

במועדון מרוצים מאוד מהשתלבותו של הבלם סארי פלאח, ששיחק בשבת ב-1:1 עם בני יהודה במחזור הנעילה בליגה. פלאח צפוי לשמש בעונה הבאה כבלם שלישי, לאחר שהתברר ששי מימון אמור לבקש לעזוב.

לאימון הקבוצה היום הצטרף חלוץ גנט שלומי ארבייטמן. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, אם הוא יחליט לעזוב את גנט חיפה תפנה אליו. ארבייטמן סיים את העונה בבלגיה בשבוע שעבר כשקבוצתו סיימה במקום החמישי והחלוץ עצמו כבש שבעה שערי ליגה למרות שלא הרבה לשחק.

בקרוב מאוד אמורה חיפה להודיע האם היא מאריכה את חוזהו של השוער ניר דוידוביץ'. אם חיפה תבחר שלא להאריך את החוזה של השוער, דלה אינוגבה מועמד להגיע. לאחרונה, טוענים מקורבים למועדון, נערכה שיחה בין נציגיו של השוער לראשי המועדון ובה עלה שמו של הניגרי.

עדכון ראשון: 22/5 19:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully