וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו קרוב לסיכום לעונה נוספת במכבי תל אביב

22.5.2011 / 18:23

אחרי פארגו, גם הפורוורד קרוב לחוזה לעונה אחת עם אופציה. ההנהלה תפנה רשמית ליותם הלפרין בתום העונה ביוון

אחרי הסיכום עם ג'רמי פארגו לשנתיים נוספות, מכבי תל אביב קרובה לסיכום גם עם דייויד בלו. המגעים בין הצדדים החלו כבר בחודש מרץ ובקבוצה מאמינים כי השחקן יחתום בקבוצה בימים הקרובים על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כזכור, במהלך המשא ומתן התגלו פערים כספיים לא קטנים. גם העובדה שהקבוצה צפויה לשחק גם בליגה האדריאטית, ממנה לא מתלהב השחקן, הקשתה על המגעים.

במקביל למשאים ומתנים עם שחקני הקבוצה, במכבי תל אביב עובדים גם בנושא החיזוק וראשי המועדון מתכוונים להיפגש עם גארד אולימפיאקוס יותם הלפרין מיד בתום העונה ביוון. כפי שכבר פורסם, בקבוצה מתכוונים להציע להלפרין חוזה לשלוש שנים במטרה להחזיר אותו לישראל.

מכבי תל אביב קרובה להודיע על הצטרפותה לליגה האדריאטית. במהלך השבוע שעבר התקיימו מספר ישיבות בנוגע לפרטים הטכניים ומועדי המשחקים. על פי דיווחים בסרביה, מכבי תל אביב תקיים את משחקיה בימי שבת והמשמעות היא שמשחקי הליגה המקומית של הצהובים יתקיימו בימי שני. עוד דווח בסרביה כי מכבי ביקשה לקיים את משחקי החוץ שלה מול קבוצות שההגעה אליהן מצריכה נסיעה ארוכה יותר (נובו מסטו, ורשאץ', רדניצ'קי, בודוצ'נוסט) במהלך פגרת היורוליג.

קברינטי מכבי מודאגים מלוח הזמנים הצפוף שיווצר וכבר לפני מספר ימים קיימו ישיבת הנהלה בנושא. עוד דובר בישיבה על האפשרות להשאיל בעונה הבאה את מילאן מצ'באן או ריצ'רד הנדריקס. בתוך המועדון קיימת התלבטות ובתקופה הקרובה יכריעו בין שני השחקנים, כשברמה העקרונית התקבלה החלטה לא להשאיר את שניהם יחד במועדון. לא מעט גורמים בהנהלה סבורים כי בין השניים יש להשאיל את מצ'באן לעונה ואת הכסף שיתפנה ישתמשו לתקציב הרכש, אולם החלטה סופית בנושא טרם התקבלה.

ליאור אליהו סובל מחום וערך אימונים חלקיים בלבד בימים האחרונים בשל מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully