וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אוסידון: "הראל מביא את המועדון למבוי סתום ניהולי"

נציגו של אלי טביב הגיב לתביעה שהגיש מוני הראל: "מקווים שיעתר להגיע לבוררות". מחנה האימונים באוסטריה בוטל

מלחמת ההתשה בין מוני הראל לאלי טביב ממשיכה. היום (ראשון) מסר יועץ התקשורת של הראל כי הצד שלו הגיש תביעה נגד שותפו בבעלות על הפועל תל אביב. זאת בעקבות טענותיו כנגד התנהלותו הלא ראויה של טביב, לדבריו, שמהווה פגיעה קשה ומתמשכת במועדון הכדורגל הפועל תל אביב ובקבוצת הנוער של האדומים. כתוצאה מהתנהלותו של טביב ביקש הראל להפריד בין הצדדים אשר החזיקו במניות הקבוצות באופן שווה באמצעות מנגנון הפרדה עליו הסכימו בהסכם.

לטענת הראל, טביב לא עומד בהסכם הפרדת המניות (במבי) עליו חתמו הצדדים כאשר בעקבות הצעתו של הראל לרכוש מטביב את מניות הקבוצה הוא לא הציע תשלום התמורה במיידי ועל כן הצעתו לרכוש כביכול את מניות הקבוצה מטביב מבוטלת. לטענת הראל, טביב מתיימר להודיע שהוא רוצה לרכוש את מניות הראל בפועל אולם הוא במכוון נמנע מלפעול על פי ההסכם שנחתם בזמנו בין הצדדים ולכן הצעתו לרכוש את מניות הקבוצה הינה ריקה מתוכן ומבוטלת.

למרות כל זאת, מקורבים למוני הראל דורשים שישה מיליון שקלים במזומן, ובמידה וטביב יעשה זאת, הראל יוותר על כל זכויותיו במועדון באופן מיידי. כתב התביעה הגיע בעקבות העובדה שההמחאה שנתן טביב הגיעה ללא פירעון מיידי ועם התניות לעתיד. עורך דינו של הראל נתן המחאת ערובה, לפיה הראל יעביר את זכויותיו במועדון ללא עיקולים וללא חובות העבר של המועדון לסלים טועמה, רומן רוקי, וויליאם הווסו.

בתוך כך, התברר שבשל הבלגאן הניהולי במועדון, מחנה האימון שהיה אמור להיערך באוסטריה והוזמן כבר מראש התבטל. הסיבה היא שהאדומים לא העבירו את התשלום למנהלי האתר. האוסטרים הודיעו כי קבוצה אחרת כבר שריינה את המקום והפועל תיאלץ לחפש מקום חלופי לקיים בו את מחנה האימונים. זאת במידה והסכסוך בין הבעלים לא ייגרר להליך משפטי שיקפיא את כל ההכנות לעונה הבאה.

תגובת טביב: "הריצה לבית המשפט לא הופכת את הטענות לרציניות"

דורון אוסידון, הגיב לתביעה בשמו של טביב: "תביעתו של הראל התקבלה אחר הצהריים. לאחר לימוד ראשוני של הדברים, ברור שהריצה המבוהלת של הראל לבית המשפט לא הופכת את הטענות שלו לרציניות יותר. טביב משוכנע שכל שופט יאשר שדרישתו לקבל מניות נקיות מעיקולים כתנאי לשחרור הכסף לידי הראל הייתה דרישה לגיטימית ובסיסית, וכל שנותר הוא לקוות שההכרעה תינתן במהירות האפשרית.

"בהקשר זה מקווה טביב שהראל יעתר להצעה שהועברה אליו עוד קודם למסירת התביעה., לברר את חילוקי הדעות בנוגע לעסקת הבמבי במסגרת של בוררות מהירה בפני שופט בית המשפט העליון תאודור אור או בפני בפני נשיא בית המשפט המחוזי אורי גורן. אם הראל יסרב ללכת לבוררות ויעדיף להתנהל בבית המשפט, הרי שאת המענה לתביעה ואת תביעתו שלו ימסור טביב בבית המשפט.

"כך או כך יעשה טביב כל שביכולתו על מנת להרגיע את הרוחות במועדון בימים הקרובים על מנת שלא לפגוע בהערכות למשחק גמר הגביע. לאחר המשחק, ולכשתסתיים העסקה מרצונו הטוב של הראל או מכוח צו שיפוטי, יתבע טביב את הראל על הנזק שהוא גורם לו ולמועדון בכך שהכשיל את השלמת העסקה והביא את הקבוצה למבוי סתום ניהולי בלא יכולת לקבל החלטות בתקופה קריטית להכנות לקראת העונה הבאה".

אלרואי כהן: "זו הייתה חצי עונת למידה"

בצל הבלגן בין מוני הראל ואלי טביב, שיחקה אתמול הפועל תל אביב את משחקה האחרון שלה בליגת העל העונה. אחרי המשחק, בו הפסידו האדומים 2:1 לעירוני קרית שמונה, דיבר שחקן הקבוצה אלרואי כהן, על השתלבותו בהפועל: "התקופה בהפועל זו תקופה מחשלת ולמדתי בה המון. הגעתי לקבוצה שרצה ובכושר טוב. זו חצי עונה של למידה: איך מתמודדים בקבוצה גדולה, עם קהל גדול. אני שמח שהגעתי בזמן הזה כדי להתרגל לקראת העונה הבאה.

"אני מצפה לתפוס את המקום שלי, אחרי שנתגבש כקבוצה ונעבור את מחנה האימונים", סיפר הקשר על תקוותיו לעונה הבאה, והוסיף על מאמנו אלי גוטמן: "זה מאוד מעניין לעבוד איתו, לומדים הרבה מאוד כל הזמן. אלי מאמן מצוין".

בקשר לגמר הגביע המסקרן ביום רביעי נגד מכבי חיפה אמר השחקן: "זה משחק קשה מאוד נגד האלופה החדשה, משחק שהכל יכול להיות בו. אנחנו נגיע מפוקסים, מוכנים ורוצים מאוד בתקווה שנעשה את זה בשביל האוהדים".

הפועל תחל מחר בהכנותיה לקראת גמר הגביע. ההרכב שעלה בדרבי אמור להיות זה שיפתח ביום רביעי מול מכבי חיפה, פרט לעובדה שדדי בן דיין שחוזר מפציעה אמור לפתוח כמגן שמאלי. סלים טועמה ימשיך למלא את מקומו של גילי ורמוט הפצוע, בעוד ההתלבטות היחידה היא בין עמרי קנדה לדני בונדר.

עדכון ראשון: 22/5 17:01

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully