וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: "זה היה או 'תביאו נקודות' או 'תלכו להזדיין יא אפסים'"

22.5.2011 / 14:20

שחקן על האווירה בקבוצה: "צריכים לשנות את הגישה אחרת לא יגיעו לשום דבר". אזגי: "אולי עשיתי טעויות אבל נתתי הכל"

הפועל אשקלון מסיימת את העונה כשרק שלושה שחקנים (אמייה טגה, שי בירוק ואושרי גיטא) מחזיקים בחוזים לעונה הבאה. באשקלון כעסו בסיום המשחק על הדרך האדישה משהו בה השחקנים לקחו את העובדה כי ירדו ליגה, אך שחקן בקבוצה הסביר זאת : "מבחינתנו מזמן כבר ירדנו ליגה. הצלחנו לעשות שינוי בפיניש ולחזור לתמונה וניסינו לשחק על הכבוד שלנו כספורטאים".

על אשקלון הוסיף השחקן: "החוויה פה הייתה לא נעימה. זה לא עניין של לגיון זרים או שחקני בית, צריך לדעת לתת לשחקנים אווירה של משפחה ושייכות ופה זה לא היה קרוב לזה, זה היה או תביאו נקודות או 'תלכו להזדיין יא אפסים', לא משנה איזה מאמן ואיזה שחקנים יביאו בשנה הבאה, צריכים לשנות את כל הגישה הניהולית מול המאמן והשחקנים אחרת בחיים לא יגיעו כאן לשום דבר".

הבעלים פרוספר אזגי היה שבור בסיום המשחק ונשמע תוהה לגבי עתידו במועדון. "עשר שנים אני כאן וזה מצריך אינספור אנרגיות וכסף. כולם יודעים לדבר אבל אין באמת מישהו שיכול לקחת את זה עליו. אולי עשיתי טעויות אבל גם נתתי את כל כולי למועדון הזה עד הרגע האחרון. צריך לעצור ולחשוב איזה אשקלון רוצים לראות בעונה הבאה, כי אם רוצים קבוצה שתנסה לעלות ליגה צריך לעשות דברים בהתאם ולקבל החלטות. אני צריך את הזמן שלי לחשוב, עברתי עונה קשה ומתישה ורק אחרי שננוח כמה ימים אקבל החלטות".

דווקא לפני המשחק הייתה אווירת חג יחסית באשקלון. שחקני עבר רבים הגיעו לתמוך, מברק יצחקי ועד שוקו נומדר. מאמן הכושר של אשקלון יוסי קקון הזכיר לנומדר כי פעם במחנה האימונים הוא נשלח על ידי המאמן ג'קי דקל להעיר אותו כיוון שלא התעורר לאימון ונומדר ענה לו: "תגיד לג'קי שחוץ מהגבות כואב לי בכל הגוף ואני לא יכול לקום מהמיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully